1061

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

اپلیکیشن یاهو میل برای ویندوز ۱۰ منتشر شد

یاهو به تازگی اپلیکیشن یاهو میل را به ویندوز ۱۰ آورده که می توانید هم اکنون آن را از ویندوز استور دریافت کنید. جاش جیکوبسن، مدیر بازاریابی یاهو در مورد این نسخه از یاهو میل می گوید: ” این اپلیکیشن راه های تازه ای برای اطلاع از پیام های جدید و دسترسی آسان به ایمیل ها را برایتان فراهم می کند. همچنین طیف وسیعی از قابلیت های نسخه تحت وب نیز در محیطی آشنا در اختیار شما قرار گرفته است.”

یکی از قابلیت های یاهو میل ویندوز ۱۰، نمایش ایمیل های خوانده نشده در قفل صفحه نمایش است. آخرین ایمیل های دریافتی را هم می توان از طریق یک کاشی زنده در منوی استارت مشاهده کرد و برای شخصی سازی رابط کاربری، می توان از تم هایی مزین به تصاویر وبسایت فلیکر بهره گرفت.

گفتنی است که یاهو میل در کنار دوولینگو و فیت بیت، آخرین اپلیکیشنی است که به صورت بومی برای ویندوز ۱۰ منتشر شده. با توجه به اینکه توسعه دهندگان از تاریخ ۲۹ جولای اجازه ثبت اپلیکیشن های ویندوز ۱۰ در ویندوز استور را یافته اند، مطمئنا تعداد بیشتری از اپلیکیشن های مخصوص ویندوز ۱۰ برای کاربران در راهند. طبق آخرین آمار، یاهو میل از ماه می گذشته ماهانه ۲۲۵ میلیون کاربر فعال داشته است.

دانلود

اپلیکیشن یاهو میل برای ویندوز ۱۰ منتشر شد