1072

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

لوگوی «اپرا» با هدف برندسازی تازه، تغییر کرد

امروز اعلام شد که شرکتی که ما بیشتر آن را به خاطر مرورگر معروف اپرا می‌شناسیم، با هدف برندسازی تازه، دست به دو اقدام زده است.

اولین دگرگونی، تغییر نام این شرکت از Opera Software به «اپرای» تنهاست.دومی هم تغییر لوگوی اپرا است.

اپرا دیگر دوست ندارد، فقط یک شرکت نرم‌افزاری شناخته شود و دوست دارد یک شرکت اینترنتی باشد که تجاری دلپذیر و عمده‌ای را برای کاربرانش فراهم می‌سازد.در همین راستاست که روی لوگوی O این شرکت، طراحان کار زیادی کردند تا نمادی باشد از محتوا، اکتشاف، پاسخ‌ها، ارتباط و تفریح به صورت گسترده‌تر از پیش.

قضاوت در مورد اینکه این O جدید، چطور می‌تواند همه این مفاهیم را در خود مستتر کند با شماست.

اما همین جا برای اینکه شناخت بیشتری از اپرا پیدا کنید، باید بگویم که شرکت تبلیغاتی زیرمجموعه اپرا، ۸۰۰ میلیون نفر مخاطب در سال دارد و نرم‌افزارهای این شرکت را مجموع ۳۵۰ میلیون کاربر در پلتفرم‌های مختلف استفاده می‌کنند.

این شرکت به تازیگی یک شرکت توسعه اپلیکیشن به نام «بمبولی» را خریده است و حتی یک سرویس وی پ..ی ان را هم تصاحب کرده است.اولین نرم‌افزار این شرکت که لوگوی جدید روی آن اعمال شده، اپرا مینی برای iOS است.

بد نیست، در همین جا نگاهی به لوگوی قدیمی اپرا و اشکلاتی که این لوگو داشت بیندازید و خودتان قضاوت کنید که در طی این سال‌ها لوگوی اپرا چقدر تغییر کرده است.

لوگوی «اپرا» با هدف برندسازی تازه، تغییر کرد