1099

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

مایکروسافت توسعه داخلی به روز رسانی Redstone را آغاز کرده است.

چند ماه قبل، جزئیاتی از یک سری ویژگی های جدیدی که قرار است به ویندوز ۱۰ اضافه شوند منتشر شد. اولین به روز سانی جامع ویندوز ۱۰ با اسم رمز “Threshold 2” تا چند هفته آینده منتشر می شود. Threshold 2 یک به روز رسانی نسبتاً بزرگ است و دسته ای از ویژگی های جدید را به همراه دارد که نسخه RTM ویندوز ۱۰ فاقد آن ها هستند. اما به روز رسانی بزرگ تر با نام Redstone شناخته خواهد شد.

در به روز رسانی Threshold 2 ما شاهد ویژگی هایی مانند نرم افزار پیام رسان، پشتیبانی از افزونه ها در مرورگر مایکروسافت اِج و تغییراتی در بطن سیستم عامل خواهیم بود. اما به روز رسانی دوم و بزرگ تر که با اسم رمز Redstone شناخته می شود در مقایسه با Threshold 2 بسیار بزرگ تر است و اگر بخواهیم میزان اهمیت و بزرگی آن را توصیف کنیم باید بگوییم میزان تغییراتی که این به روز رسانی بر روی ویندوز ۱۰ اعمال می کند مانند تغییراتی است که به روز رسانی ویندوز ۸.۱ بر روی ویندوز ۸ اعمال کرد! این به روز رسانی ویژگی های بسیاری به همراه دارد و ممکن است که در طراحی ویندوز ۱۰ نیز تغییرات اساسی را اعمال کند. گفته شده است که به روز رسانی Redstone تقریبا یک سال پس از عرضه ویندوز ۱۰ منتشر می شود.

در طول چند ماه گذشته، مایکروسافت جوانب به روز رسانی Redstone بررسی می کرده است و همچنین امکان دارد که در طول هفته های آینده این شرکت جزئیات ویژگی هایی که قرار است به همراه این به روز رسانی عرضه شوند را اعلام کند. وب سایت Winbeta روز گذشته گزارش داد که مایکروسافت توسعه به روز رسانی Redstone را هم اکنون آغاز کرده و تنها چند هفته از شروع آن می گذرد و این بدان معناست که مهندسان این شرکت اکنون فرآیند کدنویسی را آغاز کرده اند.

اولین بیلد های پیش نمایش به روز رسانی Redstone به احتمال زیاد با شماره ۱۱xxx آغاز خواهند شد. مایکروسافت به زودی به روز رسانی Threshold 2 را منتشر خواهد کرد و بیشتر تمرکز خود را بر روی به روز رسانی Redstone خواهد گذاشت. هم اکنون نیز اولین بیلد پیش نمایش به روز رسانی Redstone که در دست توسعه است با نام rs1_onecore_mqbase1 شناخته می شود. تمامی بیلد های به روز رسانی Redstone با عبارت _RS1 آغاز خواهند شد.

مایکروسافت توسعه داخلی به روز رسانی Redstone را آغاز کرده است.