1117

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

مایکروسافت لیست کنفرانس های سال ۲۰۱۶ خود را منتشر کرد.

همه ما می دانیم که سال ۲۰۱۵ برای مایکروسافت بسیار مهم بود. این شرکت به عنوان غول نرم افزاری جهان در سال ۲۰۱۵ ویندوز ۱۰ را معرفی کرد و همچنین سخت افزار های جدیدی را هم معرفی کرد و فعالیت خود در حوزه سخت افزار را نیز گسترش داد. اما همان گونه که سال ۲۰۱۵ برای مایکروسافت اهمیت ویژه ای داشت، سال ۲۰۱۶ نیز برای این شرکت بسیار مهم خواهد بود.

مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ میلادی به روز رسانی های متعددی را برای ویندوز ۱۰ منتشر می کند و در کنار آن نیز محصولات جدیدی را معرفی خواهد کرد. اگر شما از طرفداران مایکروسافت باشید حتماً می دانید که این شرکت در سال ۲۰۱۵ چندین کنفرانس بزرگ را برگزار کرد و آخرین دستاورد های خود در زمینه سخت افزار و نرم افزار را نیز در جریان همین کنفرانس ها به جهانیان نشان داد. مایکروسافت هر ساله کنفرانس های مختلفی را برگزار می کند تا به واسطه آن ها رابطه خود با مشتریان و همچنین توسعه دهندگان نزدیک و نزدیک تر کند و در سال جاری میلادی با معرفی محصولاتی ویژه گام های اساسی را در این امر برداشت.

برای سال ۲۰۱۶ میلادی، مایکروسافت در محل برگزاری و همچنین تاریخ کنفرانس ها تغییراتی را اعمال کرده است. به عنوان مثال کنفرانس Ignite که در سال ۲۰۱۵ در شهر شیکاگو برگزار شد، سال آینده در ماه سپتامبر و در شهر آتلانتا برگزار می شود. در خصوص تاریخ برگزاری کنفرانس بیلد ۲۰۱۶ اطلاعات دقیقی داده نشده اما گفته شده در بهار ۲۰۱۶ برگزار می شود و ما باید منتظر برگزاری این کنفرانس در ماه های مارس و یا آوریل باشیم.

برنامه برگزاری کنفرانس های مایکروسافت در سال ۲۰۱۶

در زیر، لیست کنفرانس های سال ۲۰۱۶ مایکروسافت را به همراه تاریخ و محل برگزاری مشاهده می کنید. این لیست توسط Chris Capossela، یکی از مقامات مایکروسافت منتشر شده است:

microsoft 2016 events schedule

Chris Capossela در خصوص این کنفرانس ها گفت:

هر کدام از این کنفرانس ها در حالی که در آن ها ما چشم انداز پیش روی خود را به اشتراک می گذاریم و تکنولوژی های جدید را معرفی می کنیم، به جوامع ما فرصت یادگیری، برقراری ارتباط و نزدیک شدن به یکدیگر را می دهند. در طول چند سالی که این کنفرانس ها برگزار می شوند ما به بازخورد های شما گوش داده ایم و از آن ها برای انجام اصلاحات در رویکرد های خود استفاده کرده ایم. به دنبال همین موضوع نیز ما تاریخ برگزاری کنفرانس Ignite را از فصل بهار به فصل پاییز منتقل کرده ایم.

علاوه بر کنفرانس های فوق، مایکروسافت چند کنفرانس دیگر را نیز برگزار خواهد کرد و در آن ها نیز محصولات جدیدی را معرفی می کند اما اطلاعاتی از تاریخ و محل برگزاری آن ها داده نشده است. از جمله مواردی که انتظار داریم در کنفرانس های سال ۲۰۱۶ شاهد رونمایی آن ها باشیم می توان به نسل جدید لپ تاپ سرفس، نسل جدید تبلت های سرفس پرو، ابزار های پوشیدنی، به روز رسانی های مختلف ویندوز ۱۰ و… اشاره کرد.

مایکروسافت لیست کنفرانس های سال ۲۰۱۶ خود را منتشر کرد.