1073

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

حمله کاربران متنفر از اپل به نخستین اپلیکیشن رسمی اپل در گوگل پلی!

به تازگی اپل برای کمک به کاربرانی که قصد دارند از اندروید به iOS مهاجرت کنند، نخستین اپلیکیشن اندرویدی رسمی خود را وارد گوگل پلی کرده است که Move to iOS نام دارد.

با این اپلیکیشن می‌شود به سرعت و آسانی از کل اطلاعات گوشی شامل لیست تماس‌ها، پیامک‌ها، عکس‌ها، ویدئوها، تقدیم، اکانت‌ها ایمیل و بوک‌مارک‌ها مرورگر، بک‌آپ گرفت و وارد آی‌فون کرد.

همان طور که گفتیم، این اپلیکیشن نخستین اپلیکیشن رسمی اپل در گوگل پلی بود. اما متعاقب عرضه این اپ، انبوهی از طرفداران اندروید، با دادن امتیاز پایین ۱ به اپلیکیشن، باعث شده‌اند که نمره متوسط آن به ۱٫۷ برسد. به طوری که تا لحظه نگارش این پست، بیش از ۲۷ هزار نفر به آن نمره یک داده‌اند.

9-21-2015 12-52-25 PM

در موارد اینچنینی باید به هر کاربر اجازه داد که متناسب با سلیقه‌ها، نیازها و نیز کیفیت واقعی یک محصول دست به انتخاب بزند و ما تصور می‌کنیم که حملاتی از این دست، چه در مورد این اپلیکیشن، چه در مورد یک فیلم یا حتی رأی دادن به یک ورزشکار و هنرمند در رأی‌گیری‌های عمومی، نوعی تحمیل رأی و عقیده به دیگران محسوب می‌شود.

به هر ترتیب اگر نیاز داشتید که روزی از گوشی یا تبلت اندرویدی خود دل بکنید و به آی‌دیوایس‌ها رو بیاورید، این اپلیکیشن می‌تواند واقعا کارا باشد و به دردتان بخورد.

حمله کاربران متنفر از اپل به نخستین اپلیکیشن رسمی اپل در گوگل پلی!