1158

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

برنامه ی آفیس آنلاین از قابلیت پیغام های صوتی و تصویری اسکایپ بهره مند می شود

مایکروسافت به دنبال آن است که در ماه آینده ی میلادی، اپلیکیشن های تحت وب آفیس آنلاین را به محیطی اجتماعی تر تبدیل کند. در همین راستا، کمپانی غول نرم افزاری برنامه دارد تا قابلیت پیغام های صوتی و تصویری اسکایپ را با آفیس آنلاین ادغام کند. با عرضه ی آپدیت جدید، کاربران اسکایپ می توانند هم زمان با کار روی مستندات Word، اکسل یا پاورپوینت، به صحبت نیز بپردازند.

تاریخچه ی تمام پیغام های فوری در ارتباط با مستند مورد نظر ذخیره می شود و در این صورت می توانید از یکی از همکاران یا دوستان تان بخواهید که تغییرات مورد نظرتان را روی مستند اعمال کند و بعدا خودتان نیز به ادامه ی مکالمه با وی بپردازید. به گفته ی مایکروسافت، یکپارچه سازی اسکایپ و آفیس آنلاین، به صورت جهانی و در ماه نوامبر اعمال خواهد شد.

در کنار آپدیت مورد بحث، مایکروسافت قصد عرضه ی افزونه ای جدید برای آفیس روی مرورگر کروم دارد. این افزونه به سادگی و در کنار آدرس بار مرورگر کروم قرار می گیرد و به عنوان راهی سریع و کارآمد برای دست یابی به مستندات آفیس عمل می کند.

در همین حال، کاربران به لیستی برای مشاهده ی آخرین مستند باز شده دسترسی خواهند داشت و یا می توانند مستندی جدید را از طریق فولدرهای OneDrive باز کنند. افزونه ی جدید کروم برای آفیس به محض عرضه در کروم وب استور در دسترس قرار می گیرد.


برنامه ی آفیس آنلاین از قابلیت پیغام های صوتی و تصویری اسکایپ بهره مند می شود