1170

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

فیسبوک حالا روزانه یک میلیارد کاربر فعال دارد

در گزارش منتشر شده از سومین فصل مالی امسال فیسبوک، این شرکت خبری قابل توجه را اعلام کرد: محبوب ترین شبکه اجتماعی دنیا حالا روزانه متوسط 1.01 میلیارد کاربر دارد. این رقم، به نسبت سال گذشته 17 درصد رشد داشته است.

مجموعا، فیسبوک 4.5 میلیارد دلار درآمد کسب کرده که از این میزان، 1.46 میلیارد سود حاصل شده است. هر دو رقم ذکر شده به نسبت سال گذشته با رشد 40 درصدی مواجه شده اند.

همانند سه ماهه ی پیشین، کاربران موبایل هنوز هم بخش اعظمی از کاربران را تشکیل می دهند و با نمایش 78 درصد از کل تبلیغات، بیشترین سهم از درآمدزایی را داشته اند. به نسبت سه ماهه مشابه سال گذشته، سود حاصله از تبلیغات موبایل 66 درصد افزایش داشته.

پس از راه اندازی سرویس تبلیغاتی در اینستاگرام، سرمایه گذاران امیدوار بودند تا فیسبوک بالاخره از درآمدهای این شبکه نیز برای شان بگوید اما فعلا خبری از اعلام آمار و ارقام در مورد میزان درآمدزایی اینستاگرام نیست.

زاکربرگ در انتها و پیرامون فصل مالی گذشته می گوید: «ما فصل خوبی داشتیم و کارهای بسیاری انجام دادیم. ما همچنان به خلاقیت و سرمایه گذاری روی هدف بلند مدت خدمت به جامعه و اتصال دنیا به یکدیگر متمرکزیم.»


فیسبوک حالا روزانه یک میلیارد کاربر فعال دارد