1175

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

شیائومی دستبند Mi Band 1S را با قیمت ۱۵ دلار معرفی کرد

شیائومی نسل جدید دستبند هوشمند خود را با نام Mi Band 1S معرفی کرده که تنها ۱۵ دلار قیمت دارد. این دستبند هوشمند از وجود قابلیت‌هایی نظیر صفحه‌ی نمایش بی بهره است که از این‌رو باید برای بهره‌گیری از تمام قابلیت‌های آن، از گوشی هوشمند استفاده کرد. در واقع با جفت کردن گوشی یا دستبند شیائومی می‌توان از تمام ویژگی‌های آن استفاده کرد. براساس اطلاعات ارائه شده، می بند وان اس از دو پلتفرم اندروید و آی اُ اس پشتیبانی می‌کند. از جمله‌ی قابلیت‌های دیگر این دستبند هوشمند باید به گواهی IP67 اشاره کرد که براساس آن این محصول قادر است تا ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب مقاومت کند.

سنسور ضربان سنج و اندازه‌گیری کیفیت خواب کاربر از جمله‌ی دیگر ویژگی‌های این دستبند هوشمند است. در صورتی که اهل ورزش باشید، باید به این موضوع اشاره کرد که می‌ بند جدید قادر است تا میزان کالری‌های سوزانده شده و تعداد قدم‌های برداشته توسط کاربر را طی ورزش اندازه‌گیری کند. با استفاده از این دستبند می‌توان قفل گوشی هوشمند شیائومی را باز کرد. این دستبند با ویبره شما را از دریافت اعلانیه در گوشی هوشمند خود که از محصولات شیائومی است، آگاه می‌کند.

قیمت پایین این محصول را باید بزرگ‌ترین ویژگی این محصولات خواند. شیائومی به واسطه‌‌ی فروش نسل اول این محصول با قیمت ۱۱ دلار، موفق شد تا ۶ میلیون دستگاه از آن را به فروش برساند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط IDC، این کمپانی با این میزان از فروش دستبند هوشمند خود با در اختیار داشتن ۲۴.۶ درصد از سهم بازار عنوان دومین عرضه کننده‌ی گجت‌های پوشیدنی را در اختیار دارد.

می بند وان اس شیائومی ۵.۵ گرم وزن داشته و ابعاد آن ۳۷ در ۱۳.۶ در ۹.۹ میلی‌متر است.

شیائومی دستبند Mi Band 1S را با قیمت ۱۵ دلار معرفی کرد