1179

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

بیلد ۱۰۵۸۶ ویندوز ۱۰ دسکتاپ در اختیار اینسایدر های دسته Slow قرار گرفت!

مایکروسافت دقایقی پیش بیلد ۱۰۵۸۶ ویندوز ۱۰ دسکتاپ را برای اینسایدر های دسته Slow منتشر کرد. بیلد ۱۰۵۸۶، نسخه RTM به روز رسانی بزرگ پاییز یا همان Threshold 2 به شمار می رود و به احتمال زیاد فردا به صورت رسمی در اختیار تمامی کاربران قرار گیرد. بیلد ۱۰۵۸۶ ویندوز ۱۰ دسکتاپ هفته پیش برای اینسایدر های دسته Fast منتشر شده بود و حال مایکروسافت آن را برای اینسایدر های دسته Slow نیز در دسترس قرار داده است.

در این بیلد ویژگی جدیدی به چشم نمی خورد و تمرکز تیم توسعه دهنده بیشتر بر روی رفع باگ های سیستم عامل و همچنین بهبود عملکرد بخش های مختلف آن بوده است. مایکروسافت هفته پیش اعلام کرد که این بیلد به هنگام انجام آزمایشات، عملکرد بسیار خوبی داشته است و می توان از آن جهت انجام کار های روزمره استفاده کرد. اگر شما در دسته اینسایدر های Slow قرار دارید، هم اکنون می توانید با مراجعه به بخش به روز رسانی ویندوز، این بیلد را دریافت کنید.

اگر منتظر فایل ISO این بیلد هستید، باید چند روزی صبر کنید. با توجه به گفته های گابریل آئول، عرضه فایل های ISO این بیلد چند روزی زمان خواهد برد.

مشکلاتی که در بیلد ۱۰۵۸۶ رفع شده اند عبارتند از:

  • مشکلی که در بیلد پیشین وجود داشت و باعث می شد که به هنگام نمایش اعلانیه ها در اکشن سنتر میزان صدای آهنگ های در حال پخش و یا فیلم ها تا ۷۵ درصد کاهش یابد رفع شده است. این مشکل به هنگام استفاده از نرم افزار های Groove Music و Movies & TV دیده می شد.
  • فشار دادن دکمه پاور روی سرفس پرو ۳، اکنون به جای آن که دستگاه را به طور کامل خاموش کند، آن را در حالت Sleep قرار می دهد.
  • مشکلی که باعث می شد پنجره command prompt مربوط به فایل disksnapshot.exe به طور تصادفی و در فاصله های زمانی نا مشخص به نمایش در آید رفع شده است.
  • ویندوز اکنون شیوه ورود شما به محیط ویندوز را به یاد می سپارد! به عنوان مثال، اگر شما برای ورود به محیط ویندوز از پین کد استفاده می کنید دفعه بعدی به جای این که روش دیگری را به شما نشان دهد از شما درخواست پین کد می کند.
  • مشکلی که باعث می شد حالت پیش نمایش برگه ها در مرورگر اِج به درستی کار نکند و به جای پیش نمایش وب سایت مربوطه، یک صفحه سیاه نشان داده شود رفع شده است. همچنین بخش یاداشت برداری وب نیز به علت وجود این مشکل گاهی اوقات سیاه رنگ نمایش داده می شد.
  • مشکلی که باعث می شد دستگاه های کوچکی همچون Dell Venue 8 Pro که از طریق حالت صفحه نمایش مجازی یا Rotation که صفحه نمایش بزرگ تری نسبت به اندازه ی واقعی صفحه نمایش برای آن ها تعریف شده است، بوت می شوند، پس از آپدیت با صفحه آبی مواجه شوند رفع شده است.
  • نرم افزار ها و بازی ها در مقایسه با گذشته، آسان تر دانلود و نصب می شوند.

مشکلات شناخته شده بیلد ۱۰۵۸۶

  • پس از به روز رسانی به این بیلد، تمامی پیام های اسکایپ و مخاطبان شما به نرم افزار Messaging منتقل خواهند شد. برای رفع این مشکل به مسیر (C:\Users\<USERNAME>\AppData\Local\Packages\Microsoft.Messaging_8wekyb3d8bbwe\LocalCache) بروید و فایل “PrivateTransportId” را یا حذف کنید و یا این که نام آن را تغییر دهید. سپس نرم افزار Messaging را مجدداً راه اندازی کنید.
  • ممکن است که نرم افزار Insider Hub با به روز رسانی به این بیلد از بین برود. شما می توانید به مسیر (Settings > System > Apps & features) رفته و سپس بر روی گزینه “Mange optional features” کلیک کنید و با زدن گزینه “Add a feature” نرم افزار Insider Hub را انتخاب کرده و مجدداً آن را بازگردانید.

بیلد ۱۰۵۸۶ ویندوز ۱۰ دسکتاپ در اختیار اینسایدر های دسته Slow قرار گرفت!