1180

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

مایکروسافت با راه اندازی MyMoustache.net سبیل شما را اندازه می گیرد

اوایل امسال بود که مایکروسافت از API های تشخیص چهره ی جدید که با نام پروژه ی آکسفورد شناخته می شدند رونمایی کرد و از همان زمان این API ها را در موتور جستجوی بینگ خود گنجاند تا کاربرانی که عکس فردی را جستجو می کنند، بتوانند سن تقریبی فرد بر اساس عکس او را نیز مشاهده کنند. بعد ها مایکروسافت سایت دیگری را نیز رونمایی کرد که بر اساس همین API، کار های جالبی انجام می دادند.


حال مایکروسافت وب سایت جدیدی را راه اندازی کرده است که از همین API تشخیص چهره ی پروژه ی آکسفورد استفاده می کند و می تواند میزان سبیل موجود بر روی صورت شما را اندازه بگیرد. سایت MyMoustache.net توسط چند تن از اعضای تیم مایکروسافت به عنوان یک پروژه ی “گاراژ” ساخته شده است تا یک هدف سودمند را دنبال کند. این هدف به گفته ی مایکروسافت این است: “نشان دهیم یک تصور از سلامتی و API های پروژه ی آکسفورد چه چیزی می تواند بسازد.”

اما این وب سایت در کنار تجربه ی سرگرم کننده ای که برای کاربران دارد، هدف مهم تری را نیز دنبال می کند و آن هم کمک به بنیاد Movember است که چند سال پیش برای افزایش آگاهی مردان از سلامتی خود شروع به کار کرد. این بنیاد از آقایان می خواهد که هر ساله در طول ماه نوامبر (ماه فعلی) سبیل گذاشته یا سبیل های خود را بلند کنند تا از این طریق به دیگر آقایان پیام “افزایش آگاهی در خصوص بیماری های شایع” را گوشزد کنند.

شما هم می توانید با مراجعه به وب سایت MyMoustache.net تصویر خود را اضافه کنید و بفهمید میزان سبیل های شما چقدر است، و چطور با تمام کسانی که تصاویر خود را آپلود کرده اند مقایسه می شوید. مایکروسافت در زیر این صفحه اعلام کرده است که تصاویر شما را ذخیره نمی کند، با این حال شما می توانید از یکی از تصاویر آماده برای آزمایش این صفحه استفاده کنید. همچنین اگر صورت شما دارای سبیل نیست، می توانید یک سبیل مصنوعی به تصویر خود اضافه کنید.

MyMoustache2

مایکروسافت با راه اندازی MyMoustache.net سبیل شما را اندازه می گیرد