1251

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

موزیلا بالاخره فایرفاکس ۶۴ بیتی را برای ویندوز عرضه کرد

س از ماه ها آزمایش، سرانجام موزیلا نسخه ی ۶۴ بیتی مرورگر محبوب خود را بری ویندوز منتشر کرد. این نسخه ی جدید در به روز رسانی جدیدی که موزیلا در فایرفاکس ۴۳ منتشر کرده است قرار گرفته و می تواند بر روی ویندوز ۷، ۸، ۸.۱ و ویندوز ۱۰ در ویرایش های مختلف این ویندوز ها اجرا شود.


نسخه ی ۶۴ بیتی فایرفاکس از سایت موزیلا قابل دریافت است. کافیست هنگام مراجعه به این وب سایت بر روی علامت ویندوز ۶۴ بیتی کلیک کنید تا نسخه ی ۶۴ بیتی فایرفاکس شروع به دانلود شود. وب سایت PCWorld به این نکته اشاره می کند که افرادی که این نسخه را دریافت می کنند می توانند تعداد تب های بیش تری را بر روی مرورگر خود باز نگه دارند. همچنین کاربران این نسخه می توانند برخی برنامه های تحت وبی که برای باز شدن نیازمند یک نسخه ی ۶۴ بیتی هستند را باز کنند. همچنین این نسخه ی ۶۴ بیتی می تواند از محدودیت ۴ گیگابایتی عبور کند و مقداری بیش از ۴ گیگابایت رم را استفاده کند. اما این نسخه ی ۶۴ بیتی دارای نقطه ضعف نیز هست و آن هم به افزونه های این مرورگر مربوط می شود. برخی پلاگین ها و اقزونه های فایرفاکس ممکن است بر روی این نسخه اجرا نشوند یا به خوبی کار نکنند.

با همه ی این ها، کسانی که از مرورگر خود حسابی کار می کشند و محدودیت های تب فایرفاکس را تجربه کردند، از انتشار یک نسخه ی ۶۴ بیتی برای ویندوز خوشحال می شوند. ضمن اینکه اکنون بسیاری از دستگاه هایی که تولید می شوند به صورت پیش فرض ویندوز ۶۴ بیتی را اجرا می کنند و کاربران نیز می توانند نسخه ی ۶۴ بیتی این مرورگر را بر روی رایانه های خود نصب کنند.

موزیلا بالاخره فایرفاکس ۶۴ بیتی را برای ویندوز عرضه کرد