1252

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

مایکروسافت اولین بیلد به روز رسانی رد استون ویندوز ۱۰ دسکتاپ را برای اینسایدر ها منتشر کرد.

دقایقی پیش، شرکت مایکروسافت اولین بیلد پیش نمایش به روز رسانی بزرگ رد استون را برای اینسایدر ها منتشر کرد، بیلد ۱۱۰۸۲ به عنوان اولین بیلد از به روز رسانی رد استون در حال حاضر تنها برای ویندوز ۱۰ دسکتاپ منتشر شده و کاربران اینسایدر هم اکنون می توانند آن را دریافت کنند، این بیلد جدید تغییر چندانی را به همراه ندارد و مایکروسافت به رفع باگ ها بسنده کرده و تغییرات اساسی را در بیلد های بعدی خواهیم دید.

همان طوری که اعلام شد در این بیلد شاهد تغییر چندانی نیستیم و مایکروسافت اعلام کرده که تیم توسعه دهنده در حال حاضر تمرکز خود را بر روی بهبود و رفع باگ هایی گذاشته است که کاربران آن ها را گزارش داده اند، برخی از این تغییرات در به روز رسانی تجمعی که اخیراً برای ویندوز ۱۰ موبایل و ویندوز ۱۰ دسکتاپ منتشر شد اعمال شده اند. مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که آن ها بر روی بهبود های هسته یکسان دستگاه های مبتنی بر ویندوز ۱۰ که با نام OneCore شناخته می شود کار می کنند. مایکروسافت می گوید OneCore قلب ویندوز را تشکیل داده است و هر گونه بهبود بر روی این هسته، بر تجربه ویندوز ۱۰ در رایانه ها، تبلت ها، تلفن های ویندوزی، اکس باکس و هالولنز تاثیر چشمگیری می گذارد و آن را کارآمد می سازد. این شرکت همچنین در حال حاظر در حال بهبود ساختار کد ها بوده و یکسری کار های مهندسی را انجام می دهد تا مطمئن شود OneCore جهت چک کردن ویژگی های جدید و بهبود هایی که قرار است در سال جدید میلادی به ویندوز بیایند ساختار مناسبی داشته باشد.

اینسایدر های حلقه Fast برای انتشار سریع تر بیلد ها آماده شوید!

گابریل آئول، مدیر پروژه اینسایدر و توسعه دهندگان، در وبلاگ ویندوز نوشت:

یکی از چیز هایی که من بارها از اینسایدر هایی که در حلقه Fast هستند شنیده ام، این است که آن ها می خواهند بیلد ها با سرعت بیشتری برایشان در دسترس قرار گیرد. بنابراین ما با توجه به این که چگونه می خواهیم به این بازخورد پاسخ دهیم، بر آن شدیم که در ماه ژانویه به احتمال زیاد این کار را انجام دهیم. برای انجام این کار، ما دوباره شرایط و برنامه حلقه (Fast) را ارزیابی می کنیم تا به اینسایدر های این دسته اجازه داده شود که به بیلد های بیشتری دسترسی پیدا کنند. این برنامه جدید بسیار به برنامه ما در حلقه های داخلی نزدیک است، این بدان معناست که بیلد های بیشتری از آن عبور کرده و فوراً برای حلقه های خارجی منتشر می شوند. اما این کار به منزله ی وجود باگ های به مراتب بیشتری در بیلد هایی است که برای حلقه Fast منتشر می شوند و ممکن است که مشکلات به حدی باشند که برای کاربران سخت باشد تا با این بیلد ها سر کنند.

اگر شما از اینسایدر هایی هستید که در حلقه Fast بوده و این درخواست را داشته اید اکنون به احتمال زیاد هیجان زده شده اید. اما اگر شما با این تغییرات راحت نیستید من پیشنهاد می کنم که به حلقه Slow مهاجرت کنید تا بیلد های به مراتب پایدار تری را تجربه کنید. برای این کار، به مسیر (Settings > Update & Security > Windows Update > Advanced options) رفته و در زیر عبارت “Get Insider Preview builds” اسلایدر را بر روی Slow ring قرار دهید. مانند همیشه، ما به بازخورد های شما در خصوص این تغییرات گوش می دهیم تا ببینیم که چگونه ما می توانیم به کمک شما موارد جدیدی را آموخته و به پیش برویم.

مایکروسافت اعلام کرده است که مشکلات شناخته شده بیلد ها را از این پس به طور همزمان هم در وبلاگ ویندوز و هم در نرم افزار Insider Hub منتشر خواهد کرد.

دریافت بازخورد های اینسایدر ها از طریق پروژه ویندوز اینسایدر

مایکروسافت و اینسایدر ها در کنار یکدیگر ویندوز ۱۰ و ویرایش های مختلف آن را توسعه داده اند و از این رو برای این شرکت بازخورد های اینسایدر ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. گابریل آئول در این خصوص نیز نوشت:

همان طوری که می دانید، بازخورد اینسایدر ها برای ما اهمیت بسیار ویژه ای دارد به جهت این که به ما می گویند که چگونه ویندوز را بسازیم، اگر شما تا کنون بازخوردی نداشته اید من پیشنهاد می کنم این پست را که در خصوص چگونگی دریافت بازخورد ها و استفاده از آن ها جهت بهبود ویندوز است را بخوانید. همچنین ما به بازخورد های شما در خصوص خود پروژه اینسایدر و تفکر شما در خصوص آن نیز اهمیت می دهیم تا آن را در آینده بهبود ببخشیم.

بیلد ۱۱۰۸۲ ویندوز ۱۰ دسکتاپ هم اکنون در دسترس بوده و شما می توانید با مراجعه به بخش آپدیت ویندوز، آن را دریافت کنید.

مایکروسافت اولین بیلد به روز رسانی رد استون ویندوز ۱۰ دسکتاپ را برای اینسایدر ها منتشر کرد.