1275

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

اپل در جعبه آیفون ۷ هدفون بی سیم قرار می دهد

روز گذشته خبری را برایتان منتشر کردیم که در آن با قطعیت بیشتری از تصمیم اپل مبنی بر حذف جک ۳.۵ میلیمتری صدا سخن گفته می شد.

اکنون خبر دیگری منتشر گشته که در آن گفته می شود شرکت ساکن کوپرتینوی کالیفرنیا، تصمیم دارد به همراه آیفون ۷، هدفون بی سیم عرضه کند.

در حال حاضر آیفون های اپل به همراه یک هدفون معمولی و با سیم، به کاربران عرضه می شوند اما در آیفونی که با شماره هفت از راه می رسد اپل تصمیم گرفته هزینه های خود را کمی افزایش داده و با ارائه یک هدفون بی سیم بلوتوثی، رضایت کاربران را جلب نماید چرا که مشخصا عده بی شماری از خریداران آیفون، از نبود جک صدا خشنود نخواهند شد. در این میان گفته شده که اپل قیمت آیفون را نیز به علت بی سیم شدن هدفون ها، افزایش نخواهد داد.

اپل در سال ۲۰۱۵ و با ارائه MacBook، نشان داد که در حال حرکت به سوی آینده ای بی سیم است و اصلا نباید با بدبینی نسبت به شایعه حذف شدن پورت صدا در آیفون ۷ نگریست؛ این اتفاقی است که به احتمال بسیار زیاد رخ خواهد داد.

این در حالیست که تکنولوژی باتری، به هیچ عنوان همگام با سایر فناوری ها به پیش نمی رود. اگرچه حضور در یک اکوسیستم بی سیم لذت خاص خود را دارد اما باید توجه داشت که میزان شارژ باتری هدفون بی سیم آیفون، یکی دیگر از مواردیست که باید دغدغه اش را داشته باشید.

اپل در جعبه آیفون ۷ هدفون بی سیم قرار می دهد