1305

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

طرح جدید مایکروسافت: اپل واچ خود را بدهید و یک مایکروسافت بند ۲ دریافت کنید!

مایکروسافت از دو روز گذشته اقدام به یک معامله ی جالب با دارندگان اپل واچ کرده است، در این اقدام جالب مایکروسافت در صورتی که دارندگان اپل واچ، گجت خود را به مایکروسافت تحویل دهند، این شرکت کمک هزینه ی خرید یک مایکروسافت بند ۲ را به آن ها پرداخت می کند.

این اقدام جدید ردموندی ها با قوانین خاص و بسته به نوع اپل واچ مشتری انجام می پذیرد، به گونه ای که مدل اپل واچ مورد بررسی قرار گرفته و برای هر مدل یک قیمت مشخص را به عنوان کمک هزینه ی خرید مایکروسافت بند به کاربر پرداخت می کند، اگر اپل واچ با کیس استیل و یک دسته ی ورزشی همراه باشد مایکروسافت ۲۰۰ دلار و اگر اپل واچ مدل ورزشی که دارای بدنه ی آلومینیومی و دسته ی لاستیکی است را تحویل دهید تنها ۱۵۰ دلار به شما پرداخت خواهد شد، نکته جاللب اینجاست که شرکت بیشتر قیمت پرداختی را برای اپل واچ با بدنه ی استیل و دسته ی مخصوص Milanese Loop مشخص کرده است که برابر با ۲۵۰ دلار است.
البته این طرح جدید از سوی مایکروسافت برای تمامی برند های پوشیدنی اجرا می شود و بیشترین تاکید شرکت بر روی اپل واچ متمرکز شده است. مایکروسافت به علاقه مندان به شرکت در این طرح گفته است که باتری دستگاه شما کاملا باید سالم باشد و برای آن پسوردی قرار نداده باشند و گجت را با تمامی متعلقات جعبه تحویل بدهند. لازم به ذکر است که این طرح تا ۷ فبریه برای ساکنان آمریکا و کانادا ادامه خواهد داشت.

طرح جدید مایکروسافت: اپل واچ خود را بدهید و یک مایکروسافت بند ۲ دریافت کنید!