1312

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

تمامی بلیت های بیلد ۲۰۱۶ در عرض یک دقیقه به فروش رسیدند!

امسال فروش بلیت های حضور در کنفرانس سالانه بیلد مایکروسافت همراه با یک رکورد بوده است. سال گذشته مایکروسافت بلیت های کنفرانس را در ظرف بیست دقیقه به فروش رساند اما، امروز همه بلیت ها ظرف یک دقیقه به فروش رسیدند. توسعه دهندگانی که دیر اقدام کرده اند، اکنون باید در لیست انتظار ثبت نام کنند تا شاید فرجی شود و بلیت در اختیار آنان قرار گیرد.

این کنفرانس در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد و تا ۱۳ فروردین ادامه خواهد یافت. شهر سن فرانسیسکو میزبان اهالی ردموند و توسعه دهندگان مایکروسافت خواهد بود. در این کنفرانس توسعه دهندگان برای اولین بار با برنامه ها و آینده نرم افزاری مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ ملاقات خواهند کرد. استیون گاگنهایمر در توییتی خطاب به طرفدارانی که موفق نشده اند بلیت تهیه کنند، گفت:

سال گذشته ما در عرض ۲۰ دقیقه و امسال در ۱ دقیقه همه ی بلیت ها را به فروش رساندیم. متاسفم برای همه کسانی که شخصا نمی توانند در این مراسم حضور داشته باشند. ما این مراسم را از Channel9 پخش خواهیم کرد.

مایکروسافت معمولا در مراسم های خود به حضار سخت افزار هایی هدیه می کند ولی در این مراسم خبری از سخت افزار رایگان نخواهد بود. مشخص است توسعه دهندگان اشتیاق زیادی برای حضور در این مراسم دارند و حتی افزایش قیمت بلیت ها از ۲۰۹۵ دلار به ۲۱۹۵ دلار نیز نتوانسته است آن ها را از شرکت در این کنفرانس دلسرد کند. هنوز مشخص نیست که امسال مایکروسافت در نطق اصلی کنفرانس دقیقا از چه صحبت خواهد کرد، اما انتظار می رود در مورد آپدیت های ویندوز ۱۰، خدمات ابری و احتمالا برنامه های بیش تر برای پلتفرم های دیگر صحبت شود.

تمامی بلیت های بیلد ۲۰۱۶ در عرض یک دقیقه به فروش رسیدند!