1314

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

فیسبوک پشتیبانی از مرورگر Tor را به اپلیکیشن اندروید خود اضافه کرد

فیسبوک که تقریبا از دو سال پیش پشتیبانی از مروگرهای مبتنی بر Tor را آغاز کرده بود، امروز این پشتیبانی را به پلتفرم اندروید نیز گسترش داده است. مروگر تور به کاربران اینترنت اجازه می دهد که به طور ناشناس و بدون اینکه ردی از خود در اینترنت به جای بگذارند، وبسایت های مختلف را مرور کنند.

فیسبوک می گوید که پشتیبانی از تور را به دلیل تقاضای کاربران برای اضافه کردن یک پلتفرم دیگر به مرورگر درون برنامه ای اپلیکیشن آغاز نموده. گفتنی است که استارت این پشتیبانی از تابستان سال گذشته و طی یک پروژه داخلی در فیسبوک زده شده بود.

غول شبکه های اجتماعی اعلام کرده که تا چند روز دیگر این قابلیت را به اپلیکیشن اندروید فیسبوک اضافه می کند. برای مرور وب با فیسبوک به طور ناشناس، یک سوئیچ ویژه به اپلیکیشن اضافه خواهد شد که می توانید با فشردن آن فعالش کنید.

یکی از مسئولین پروژه تور در مصاحبه با رویترز اعلام کرده که کمپانی اش برنامه ای برای آوردن این قابلیت به اپلیکیشن iOS فیسبوک ندارد، بنابراین قابلیت مورد بحث فعلا در انحصار اندرویدی ها خواهد بود.

فیسبوک می گوید در حال حاضر جمعیت قابل توجهی از کاربران از طریق تور به سرویس هایش دسترسی پیدا می کنند، بنابراین پشتیبانی از تور به صورت درون برنامه ای می تواند اعتبار و اعتماد کاربران به آن را بیش از پیش ارتقا ببخشد.

فیسبوک پشتیبانی از مرورگر Tor را به اپلیکیشن اندروید خود اضافه کرد