1317

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

مایکروسافت در نسخه جدید اسکایپ به صورت پیش فرض آدرس IP را مخفی می کند.

اگر شما یکی از کاربرانی هستید که مرتبا از اسکایپ استفاده می کنید، امروز خبر خوبی برایتان داریم. مایکروسافت به روز رسانی ای برای نسخه های دسکتاپ و موبایل اسکایپ منتشر کرده است که به صورت پیش فرض آدرس IP شما را مخفی می کند. هر چند این به روز رسانی را به هیچ وجه نمی توان بزرگ شمرد ولی، حتی برداشتن یک گام به سمت حفظ حریم شخصی کاربران، کاری ارزشمند است.

مایکروسافت اخیرا قابلیتی را معرفی کرد که کاربران بتوانند با مخفی کردن آدرس IP اقدام به حفظ حریم شخصی شان کنند. اما در این به روز رسانی که امروز منتشر شده است، دیگر نیازی نیست کاربران اقدامی کنند و نگرانی از این بابت داشته باشند، زیرا به صورت پیش فرض آدرس IP آن ها مخفی و غیر قابل مشاهده شده است.

اسکایپ در بلاگ خود بیانیه ای در این رابطه منتشر کرده است:

اسکایپ کاملا متعهد به ارایه امن ترین تجربه ممکن به کاربران است. ما اخیرا قابلیت مخفی کردن آدرس IP را معرفی کردیم و اکنون در آخرین نسخه اسکایپ آن را به صورت پیش فرض فعال کرده ایم. این حرکت کمک می کند از دستیابی دیگر افراد به اسکایپ و رسیدن به آدرس IP شما جلوگیری شود.

اگر شما نیز از معدود گیمر هایی هستید که حملات DDoS شما را تحت تاثیر قرار داده است، خوشبختانه این به روز رسانی اسکایپ یک لایه امنیتی دیگر به حریم شخصی شما می افزاید، پس سریعا اقدام به آپدیت نرم افزار اسکایپ کنید.

مایکروسافت در نسخه جدید اسکایپ به صورت پیش فرض آدرس IP را مخفی می کند.