1318

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

مایکروسافت: اینسایدر ها تنها ۴ بیلد دیگر با تغییرات تجربه کاربری ویندوز ۱۰ فاصله دارند

روز گذشته، مایکروسافت بیلد جدید ویندوز ۱۰ دسکتاپ را برای اینسایدر های حلقه Fast منتشر کرد. بیلد جدیدی که برای رایانه ها منتشر شده ۱۱۱۰۲ و از به روز رسانی رد استون است. هم اکنون مایکروسافت چند بیلد جدید در حلقه داخلی دارد و بر روی آن ها کار می کند تا یکی را به عنوان بیلد بعدی برای اینسایدر ها منتشر کند.

بیلد ۱۱۱۰۲ که شب گذشته منتشر شد، یکسری مشکلات به همراه داشت اما مایکروسافت اعلام کرد که در بیلد ۱۱۱۰۲ آن ها کار بر روی بسیاری از ویژگی های هسته OneCore یکپارچه ویندوز را به پایان رسانده اند. گابریل آئول در توییتر خود اعلام کرد که بسیاری از کارهایی که باید بر روی هسته یکپارچه ویندوز انجام می شده به پایان رسیده است و آن ها اکنون بر روی تغییرات تجربه کاربری (UX) ویندوز کار می کنند.

وی در توییتر خود نوشت:

در حال حاضر بخش های زیادی از این کار (کار بر روی هسته OneCore) انجام شده است. اما همچنان بر روی تغییرات پلتفرم کار خواهیم کرد، بنابراین در بیلد های آینده انتظار تغییرات اندکی در تجربه کاربری داشته باشید.

گابریل آئول این موضوع را در پاسخ به یکی از اینسایدر ها بیان کرده است و همان طوری که از گفته های وی پیداست، در بیلد های بعدی ویندوز ۱۰ از به روز رسانی رد استون ما شاهد تغییراتی در تجربه کاربری خواهیم دید. در حال حاضر آزمایش کنندگان حلقه های داخلی مایکروسافت ۴ بیلد جلوتر از اینسایدر ها هستند و آن ها را آزمایش می کنند. گابریل آئول در این خصوص نیز گفت:

شما در حلقه ی جدید Fast هستید و من تنها ۴ بیلد جلو تر از شما هستم.

گابریل آئول در سخنان خود به “حلقه ی جدید Fast” اشاره کرده است و این نشان می دهد که این شرکت بالاخره دسترسی های لازم را به اینسایدر های حلقه Fast داده تا آن ها بتوانند بیلد های بیشتری را دریافت کنند. علاوه بر این، وی اعلام کرده که تنها ۴ بیلد از اینسایدر های حلقه Fast جلوتر است و این یعنی ما فاصله اندکی تا مشاهده تغییرات تجربه کاربری ویندوز داریم.

مایکروسافت: اینسایدر ها تنها ۴ بیلد دیگر با تغییرات تجربه کاربری ویندوز ۱۰ فاصله دارند