1354

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
1394/11/16 - مقالات

100+ منابع گام به گام توسط به گام برای رفتن وب سایت

به عنوان یک طراح وب بیش از دانستن اینکه چگونه به قطعه لایه ها در فتوشاپ و هک کردن کد با بوت استرپ است. بله، این دو مهم هستند، اما بسیاری از مراحل دیگر است که سایت می رود از طریق قبل از اینکه آماده برای پیوستن به خواهر و برادر خود در WWW وجود دارد.

این تصویر توسط جان فرنس مراحل پی در پی که یک سایت از طریق رود، از جلسه مشتری اول، به پژوهش، قاب، ماکت، تولید محتوا، برنامه نویسی، تست و در نهایت، راه اندازی مرحله نشان می دهد.

در این مقاله ما همراه با منابع دست برداشت قرار یک مرور کلی از هر مرحله به شما کمک کند آن دست یابید. ما قصد داریم به شما بدهد نه تنها فتوشاپ و برنامه نویسی آموزش بلکه مشاوره در مورد چگونه به مذاکره، چگونه به ارسال محتوا، چگونه به استفاده از wireframe و به درستی، چگونه برای بهینه سازی سایت خود را برای موتورهای جستجو و سایر موضوعات مربوط به هر مرحله از طراحی وب . به عبارت ساده، اگر شما در حال شروع کردن و شما اولین مشتری خود را هنوز رتبهدهی نشده، این راهنما به شما تمام دانش شما نیاز به بیرون رفتن وجود دارد و بستن آن معامله اول است.

آماده بودن؟ بیایید شروع کنیم.

برنامه ريزي

ارزیابی نیازهای

در اولین جلسه خود را با مشتری شما می خواهید برای ارزیابی نیازهای خود، و یا چرا هک آنها شما را در وهله اول تماس. در نگاه اول، این ممکن است به نظر می رسد آشکار است. "خب، آنها نیاز به یک وب سایت، duh به!". با این حال، با بسیاری از مشتریان، به ندرت که ساده است. چرا آنها یک وب سایت نیاز دارید؟ آیا آنها نمی یک در حال حاضر؟ چیزی است که در مورد یک جریان است که می تواند بهبود یافته است؟ کسب و کار خود را واقعا از داشتن یک وب سایت بهره مند و یا وجود دارد بیشتر به داستان؟ طراحان وب حرفه ای یک لیست استاندارد از سؤالات که آنها هر مشتری جدید بپرسید توسعه داده اند.این اجازه می دهد تا آنها را به دقت ارزیابی نیازهای مشتری. برای ساده کردن کار خود و جریان گردش کار خود را، توصیه می کنیم که همان شما انجام دهد. در اینجا مهم ترین سوال بپرسم عبارتند از:

  1. هدف از این وب سایت چیست؟ آیا آن را به فروش چیزهای؟ آیا آن را به مردم را به تماس با یک شماره تلفن خاص. به چشم انداز پر کردن یک فرم خاص (به بعد تماس گرفته شود)؟ اطلاع چشم انداز مورد محصولات و یا خدمات خود را؟ حفظ مشتریان فعلی تا به روز در آخرین اخبار در مورد محصول؟ ترکیبی از این و یا هیچ کدام از موارد بالا؟
    مشتری باید یک زن و شوهر از ایده به عنوان به آنچه آنها می خواهند سایت خود را برای رسیدن به. مطمئن شوید که به توجه داشته باشید هر تغییر و مرتب کردن آنها اهمیت. به عنوان یک طراح، آن کار خود را به تدبیر یک راه حل برای این نیاز است.
  2. مخاطب موردنظر؟ چه کسی خواهد شد با استفاده از این سایت چیست؟ نوشتن سن، جنس، شغل و جمعیتی دیگر که مربوط به هدف اصلی این وب سایت می باشد. با توجه به این، شما را به تصمیم گیری در مورد نحوه سفارش عناصر یک صفحه، چه رنگ برای استفاده، تایپوگرافی، چه محتوا برای ایجاد و به همین ترتیب است. شما در حال غذا را به مخاطبان خاص و شما باید به عنوان قانع کننده به عنوان شما می توانید برای دریافت پیام خود را در سراسر.
  3. چه محتوای در حال رفتن به در سایت از blurbs به مقالات تمام عیار، تصاویر، فیلم ها، صوتی و دیگر انواع محتوا - همه از این به منزله گوشت و سیب زمینی از سایت. خواهد شد که ارائه مطالب و محتوا: شما یا مشتری؟ اگر مشتری شما می خواهید به مجموعه مهلت است: مشتریان برای بدنام تعویق هنگامی که آن را به محتوای می آید. اگر شما یا کسی را در تیم خود را، ما یک زن و شوهر از لینک های زیر در مورد چگونگی نوشتن (و برون سپاری) محتوای بزرگ است.
  4. آیا آنها هر گونه شرایط خاص در مورد نگاه و احساس از وب سایت شاید آنها را دیده ام سایت دیگر که دارای یک نگاه شبیه به یکی از آنها می خواهند - اجازه دهید آنها شما چند مثال بزنم. آیا آنها یک لوگو را داشته باشد؟ آیا آنها اعداد پنتون برای رنگ آرم / شرکت (به طوری که شما می توانید آنها را در طراحی خود استفاده کنید)؟ آیا هر چیزی که آنها می خواهم برای جلوگیری از در طراحی وجود دارد؟
  5. آیا آنها می خواهند قادر به ارسال چیزهای خود (اخبار، به روز رسانی)، آپلود محصولات خود، تصاویر و غیره. در حالی که برخی از مشتریان تا کنون نمی خواهد نیاز به بیش از وب سایت استاتیک 3-صفحه، دیگران توانایی ویرایش نیاز و ایجاد محتوای جدید، آپلود تصاویر و غیره را به صورت منظم. در چنین مواردی از نصب یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس باید فوت و فن انجام دهد. سایت پویا همچنین می توانید یک راه خوب برای ایجاد مشتری ثبت نام برای هزینه نگهداری ماهانه است. این، زمانی که بیش از تعدادی از مشتریان ضرب، می تواند ثابت کند یک منبع ارزشمند از درآمد تقریبا منفعل.
  6. بودجه خود را؟ مسلما مهم ترین سوال چیست، پاسخ به این به شما خواهد گفت که چگونه جدی مشتری است و به شما اجازه تعیین اینکه آیا شما دو نفر آنها بسیار مناسب است. مشتریان کوچکتر اغلب باید بودجه پایین تر - است که انتظار می رود - اما این بدان معنا نیست که شما باید برای بادام زمینی کار هم. با مشتریان شرکت های بزرگ شما را پیدا خواهد که پول به طور کلی یک مسئله نیست، به طوری که آنها نمی خواهد ذهن به نقل از آنها نرخ ساعتی استاندارد خود را دو برابر (فقط آنها را m'kay نگو ...؟).

این برخی از سوالات اساسی است که باید دریافت توپ نورد می باشد. مثل همیشه، مطمئن شوید که شما مهلت در محل کردم. کامپایل پاسخ در یک سند و ارسال یک نسخه به مشتری برای بررسی و تصویب. برای به دست آوردن حتی بیشتر خاص، و این 72 سوال به درخواست مشتریان طراحی وب (درخواست آنها را در یک ردیف، در پایین، یکنواخت، صدای روباتیک ممکن است معکوس هر چند).

چه در مورد قرارداد؟

کار بدون قرارداد درخواست به آتش کشیدند. همیشه مطمئن شوید که شما یک قرارداد جامد در محل کردم و حداقل 1/3 یا 1/2 پرداخت در صف مقابل. بهترین زمان برای ارسال قرارداد حق است که شما ارسال فایل ارزیابی نیازهای برای بررسی.

  • پل جارویس با استفاده از یک الگو این است که آسان به خواندن و می شود مستقیما به نقطه است. تغییر آن برای پروژه های خود را .
  • مردمی در Pelago قرار دادن یک قرارداد تمام عیار است که در سال کار با مشتریان به عنوان یک شرکت طراحی وب است. این یکی دیگر و شامل پیچیدگی حقوقی، اما اگر شما می خواهید چیزی است که می گوید: "ما جدی هستید"، شما نمی توانید به اشتباه با این الگو .
  • قانون طراحی وب سایت نیز قرار داده و از مجموعه ای از قراردادهای طراحی وب ، از این نامه از شرایط، به پروژه طرح ها، قوانین و مقررات، فرم فاکتور و غیره.

انتخاب یکی، تغییر آن برای نیاز خود را و سپس آنها را آن را امضا کند.

آیا شروع به کار تا زمانی که شما یک امضا کردم.

روش های سنتی است برای دیدار با مشتری و آنها را دو نسخه از قرارداد، که یکی از آنها شما را حفظ خواهد وارد سیستم شوید.

یکی دیگر از گزینه است برای ارسال قرارداد امضا به مشتری و آنها را امضا و آن را بازگشت از طریق پست. با این حال، می تواند ثابت کند زیان اور به عنوان مشتری می تواند تاخیر امضای قرارداد که می تواند بر روی این پروژه را نگه دارید تا کار خود را.

هر گزینه دیگری وجود دارد؟ بله.

  • RightSignature یک سرویس برای پر کردن و امضای اسناد آنلاین است.
  • HelloFax یک سرویس است که دور می کند با نیاز به یک دستگاه فکس است.
  • نیز وجود دارد یک تعدادی از برنامه های برای دستگاه های آندروید و اپل: DocuSign و
  • SignNow .

چقدر باید شارژ کنم؟

چگونه من رفتن به پرداخت شود؟

که در آن می توانید اولین مشتری پیدا کنم؟

تحقيق كردن

نگران نباشید. شما نمی خواهد که به پوشیدن کت آزمایشگاه (مگر اینکه شما می خواهید)، رسیدگی به بطری اسید و یا زیرچشمی نگاه کردن در باکتری ها را از زیر میکروسکوپ.

پژوهش در طراحی وب مهم است، زیرا که در آن طراحی و مستغلات خود را به دنیا آمد. پژوهش چه طرح بر اساس حدس از آن ساخته شده بر روی حقایق و مشاهدات عینی جدا می کند. به عنوان یک نتیجه، طراحی مبتنی بر تحقیق است احتمال بیشتری برای کمک به مشتری در دستیابی به اهداف پیشنهادی آنها و برآوردن نیازهای کاربر.

دادن دستورالعمل های دقیق در اینجا تا حدودی چالش برانگیز است چون هر پروژه جدید به اهداف مختلف داشته باشد، اما برای شروع کردن، توصیه می کنیم این فصل در تحقیقات در طراحی علامت گذاری به عنوان بولتن برای کتاب وب (بقیه کتاب است که باید به خوبی بخوانند).

دیگر منابع است که باید به شما در مسیر درست نقطه:

نمای کلی سایت و نقشه

رئوس مطالب سایت AA پیشرو به نقشه سایت است. ایجاد یک طرح کلی به معنای نشستن با مشتری خود را و ایجاد یک لیست از تمام مطالب شده است که بر روی سایت. همه از این باید با اهداف وب سایت است که در آغاز به این معنی که برخی از مطالب مهم خواهد بود در حالی که قطعات دیگر ممکن است کمرنگ و یا دور انداخته در دسترس نباشد تاسیس شد تراز وسط قرار دارد. هنگامی که یک طرح کلی شما رو شما می توانید شروع توطئه نقشه سایت.

wireframe و

Wireframing فرایند تعریف سلسله مراتب اطلاعات را از وب سایت خود، برنامه ریزی که در آن یک عنصر باید در یک صفحه، با توجه به چگونه شما می خواهید کاربر به پردازش اطلاعات قرار داده شده است. wireframe و مانند طرح یک خانه است. این خیلی ساده تر برای ساخت یک خانه وقتی شما می دانید دقیقا ابعاد و قرار دادن هر ساختمان است.

ببینید که چگونه دیگران استفاده wireframe و

دیگر منابع UX و UI

طراحی همچنین شامل تجربه کاربر و رابط کاربر. به سادگی محصولات بزرگ شما باید با کاربر را در ذهن شروع: چگونه می تواند نیازهای خود را به او را برآورده در راه کارآمد ترین و مستقیم رو به جلو ممکن است. اگر شما انجام این کار، کاربران شما را با وفاداری پاداش. در اینجا تعدادی از دوره های است که شما را به این جنبه ای حیاتی از طراحی آغاز می کنند.

محتوا

محتوا فقط کلمات در یک صفحه است ... درست است؟ طوری نیست.

محتوای خوب اسپرز بازدید کننده به نوعی از عمل. محتوای بد اشتباه خواهد و تحریک او، در نهایت منجر به یک عمل منفی، مانند ترک وب سایت شما. به این دلیل، محتوای مسلما مهم ترین بخش از هر وب سایت. حتی یک وب سایت با طراحی اما بارهای از اطلاعات به کاربر مفید باشد. به همین دلیل یک کاربر بازدید از سایت در وهله اول است.

حتی اگر به عنوان طراح وب / توسعه ایجاد محتوا واقعا مسئولیت خود، داشتن برخی از اصول اولیه copywriting است پایین خواهد یک تفاوت بزرگ، نه تنها در چیزهایی که شما ارسال، بلکه در ارتباط خود را با مشتریان و افراد دیگر نیز هست. اگر آن مشتری و یا شخص دیگری که نگارش مطالب خود را، آنها را به لینک های زیر مراجعه کنید.

طرح

ما در حال حاضر بخشی که در آن شما در نهایت می تواند آتش فتوشاپ و شروع به کار است. با این حال، شما نمی خواهد واقعا ایجاد طراحی از ابتدا باشد: حالا شما باید یک زن و شوهر از wireframe و به شما را راهنمایی در چگونه به پخش کردن صفحات سایت خود را.

دروس / دوره

این دوره به شما خواهد ملزومات همان است که شما را در مدرسه طراحی یاد بگیرند. خوب به پایه های قوی.

آموزش

تسلط فتوشاپ یک فرایند آزمایش و خطا است، اما شما می توانید با نگاه کردن به روش گام به گام در مورد چگونگی ایجاد گرافیک و طراحی وب سایت سالم تسریع که.

ایدز / PSDs ها / چیزهای دیگر برای سهولت کار شما

همانطور که شما شروع بهتر در این چیز، شما به آرامی کتابخانه خود را از بیت ها و قطعه ایجاد به استفاده مجدد در سراسر پروژه. ایجاد چیزهای از ابتدا همیشه کارآمد ترین راه برای در مورد چیزهایی نیست. نیشگون گرفتن و کشیدن و استفاده مجدد از عنوان مناسب می بینید.

رنگ

دوره های طراحی فوق هم اکنون تحت پوشش استفاده از رنگ. اما آنچه یک راه خوب به آمده تا با پالت رنگ است؟ این سایت ها و ابزار است که شما یک آرایه گیج کننده از تطبیق رنگ و پیشنهادات رنگ موثر می دهد.

فن چاپ

تایپ فیس یا فونت؟ Helvetica یا با Arial؟ Serif یا بدون سریف؟ انسان یا هندسی. چه تنظیم فاصله است؟ ارتفاع کلاه چیست؟

دانستن نحوه کار با تایپوگرافی از هر طراح، وب سایت و یا مورد نیاز است. مطالب خود را به من بدهید حروف آن را سزاوار.

یاد بگیرند که چگونه به استفاده از تایپوگرافی

منابع تایپوگرافی رایگان

  • TypeGenius: یافتن دسته کوچک موسیقی جاز فونت مناسب برای پروژه بعدی خود را.
  • فونت سنجاب: 100٪ فونت تجاری رایگان.
  • FontFaceNinja: افزونه مرورگر برای پیدا کردن فونت وب سایت استفاده می کند.
  • فونت های گوگل: رایگان، فونت های منبع باز بهینه سازی شده برای وب است.
  • زیبا نوع وب سایت: بهترین نوع نوشتار را از دایرکتوری فونت وب گوگل.
  • DaFont: بایگانی فونت مجانی قابل دانلود.
  • 1001 فونت رایگان: انتخاب عظیمی از فونت های رایگان.
  • FontPark: بزرگترین آرشیو وب فونت رایگان.
  • فونت به عرض: قطعات مناسب از متن به صورت چسبیده در ظروف خود.

عکس

شما می توانید فقط هر تصویر شما بر روی یک وب سایت پیدا قرار داده است. است به برخی از معیارهای انتخاب علاوه بر ترکیب خوب و با وضوح بالا وجود دارد. ما فکر می کنیم این راهنما در انتخاب عکس برای طراحان وب ناخن آن را به خوبی. عکس های سهام رایگان و یا پرداخت: پس از شما مقاله را خوانده ام، شما دو گزینه داریم.

در اینجا برخی از بهترین منابع برای کیفیت، عکس های سهام رایگان می باشد. این سایت ها ارائه عکس است که می تواند در پروژه های تجاری بدون مجوز استفاده می شود، با این حال برخی نیاز آن است.

الهام

"هنرمندان خوب قرض، هنرمندان بزرگ سرقت."

اگر چه ما توصیه نمی بلند کردن این طرح حق کردن، به دنبال در کار های دیگر را باید به شما مقدار زیادی از الهام بخش برای خود شما می دهد.

توسعه

این جایی است که بخش منطقی مغز طول می کشد. بخشی که در آن شما را پدال به فلز، پس به صحبت می کنند. یک طراحی خوب فقط یک تصویر است تا زمانی که آن را به به کد قرار داده است. در اینجا چگونه برای پیاده سازی یک طراحی، از فتوشاپ را مستقیما به ویرایشگر کد مورد علاقه خود را.

آموزش

در اینجا آموزش فردی که به شما یاد خواهد داد که چگونه برای به دست آوردن یک طراحی Smokin را از فتوشاپ را به سرد، کد سخت است. آتش تا ویرایشگر مورد علاقه خود را و به دنبال همراه.

HTML و CSS

آموزش خوب است اما دانستن HTML و CSS در عمق می رود راه طولانی برای شربننج مهارت طراحی وب شما می باشد. اگر شما شروع و یا شما در حال حاضر این مطمئن شوید، از لینک های تازه کردن و امیدوارم بهبود دانش خود را از بلوک های ساختمان در وب است.

جاوا اسکریپت

انیمیشن ها، پاپ آپ، AJAX و JSON. وب جدید و جاوا اسکریپت ضروری است اگر شما می خواهید را به یک سایت است که تعاملی و مفید به بازدید کنندگان. با HTML5، شما می توانید جاوا اسکریپت به جای فلش در دسترس نباشد استفاده کنید.

وردپرس

بسیاری از CMSes وجود دارد خارج وجود دارد، همه خوب و مفید برای جمعیتی هدف مربوطه می باشند. اما ما هنوز به پیدا کردن یکی که به عنوان آسان برای استفاده و قدرتمند وردپرس. آن را نیز بسیار محتمل است که شما و مشتریان شما می خواهید به یک سیستم مدیریت محتوا برای ارسال مطالب را به صورت منظم. چرا به اصول اولیه کار و ایجاد تم برای WP از دریافت استفاده نمی شود؟

گردش کار

چگونه طراحان وب کار می کند؟ چگونه می توانم آنها وظایف اولویت بندی و اولین چیزی که آنها انجام شده است؟ چگونه می تواند شما را کارآمد تر و ایجاد سایت های awesomer؟

پاسخ به این پرسش در تماشای استادان در محل کار نهفته است.

کنترل نسخه

شما نیاز به پیگیری از تغییرات شما را به کد خود را. که هدف از کنترل نسخه است. محبوب ترین با طراحان در حال حاضر به نظر می رسد Git و یک راه حل عالی آزاد برای شروع است. به عنوان جایگزین، دیگر (پرداخت) خدماتی که ارائه کنترل نسخه catered به معماران و طراحان در خاص وجود دارد.

تست صلیب مرورگر

با استفاده از یک چارچوب CSS مدرن مانند بوت استرپ را حذف بسیاری از زحمتی که قبلا بخشی از کار یک توسعه دهنده وب است. در حالی که بسیاری پیشرفت های قابل توجهی در این منطقه وجود داشته است، شما هنوز هم به بررسی کنید که چگونه طراحی خود را به نظر می رسد در سراسر مرورگرها و دستگاه های مختلف. در اینجا چند ابزار برای کمک به شما انجام دهد.

راه اندازی

روز راه اندازی است در اینجا. اماده ای؟ اگر شما در طول تمام مراحل قبلی رفت، شما باید باشد. این مرحله شامل راه اندازی سرور، آپلود تمام فایل های تولید خود را به سایت اصلی و دو چک کردن که همه چیز در نظم و در حال اجرا هموار. برخی از ترفند کوچک و تنظیمات به سایت ممکن است در این مرحله مورد نیاز است.

چگونه به مهاجرت نصب و راه اندازی وردپرس خود را از سرور محلی برای زندگی سایت.

فهرست راه اندازی وب سایت

آیا بدون رفتن را از طریق این لیست حداقل یک بار را راه اندازی کرد. ورق های قابل چاپ در دسترس است.

هنگامی که به راه اندازی؟

قبل از اینکه شما راه اندازی و دست کردن هر گونه فایل های پروژه، کلمه عبور و دیگر مواد، مطمئن شوید که همه چیز را امضا شده است و تمام پرداخت های برجسته حل و فصل شده است. اگر شما این کار را نکنید، شما در واقع اجازه مشتری خود را تصمیم بگیرد که آیا او باید به شما پرداخت یا نه. همانطور که در ابتدای این مقاله تاکید شده است، شروع نمی کنند و دست نمی کردن هر کار به پایان رسید تا قرارداد امضا شده است.

در حال حاضر به جنبه های فنی این سوال، توصیه می کنیم که شما در یک روز کار راه اندازی، از دوشنبه تا پنجشنبه. اجتناب از پایان هفته صرفه جویی خواهد شد شما سردرد اگر چیزی را اشتباه می رود در حالی که تو می روی.

بهینه سازی موتور جستجو

هنگامی که سایت خود را آنلاین است، شما می خواهید برای انجام یک SEO کمی برای کمک به مطالب خود را کشف و نمایه شده است. این به این معنی که شما می خواهید برای به دست آوردن عنوان صفحه و توضیحات خود را راست، دارای ساختار URL مناسب، مطمئن شوید که تصاویر خود را دارند برچسب ها ALT و کلمات کلیدی خود را در حال حاضر در سرفصل خود، شرح و کپی.

بسته شدن افکار

در حال حاضر، شما باید یک سایت به پایان رسید زنده و لگد زدن است که و یک مشتری است که (امیدوارم) راضی است. چه چیز دیگری؟

تجزیه و تحلیل

شما ممکن است بخواهید به نصب برخی از نوع راه حل تجزیه و تحلیل ترافیک برای دریافت اطلاعات در مورد نحوه بازدید کنندگان خود را در تعامل با سایت و طراحی خود را.

پشتیبان گیری

نگه داشتن پشتیبان گیری منظم است سخت نیست. همه شما نیاز است برای راه اندازی یک راه حل که در، به طور منظم دست آزاد انجام خواهد داد.

باقی مسایل

حد از این ماده ممکن است بسیاری از زمان و یا بسیاری از حس در آغاز نیست. توصیه ما؟ نگه دارید متصل است. وب همیشه کسانی هستند که می توانید محصولات و سایت های که مفید و موثر هستند سادگی نیاز دارند. کمک به اکوسیستم های بصری و اطلاعاتی خود را با مهارت کامل وب سایت و طراحی خود را بیشتر. در ضمن، به عنوان شما بهتر نرخ ساعتی شما نیز از طریق سقف پرش.

100+ منابع گام به گام توسط به گام برای رفتن وب سایت