1377

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

اولین بیلد رداستون از ۱۶ برنامه در مالتی تسکینگ پشتیبانی می کند

مایکروسافت ساعاتی پیش اولین بیلد رد استون ویندوز ۱۰ موبایل را برای اینسایدر های گوشی های لومیا ۵۵۰، لومیا ۶۵۰، لومیا ۹۵۰، لومیا ۹۵۰XL و یا شیائومی Mi4 منتشر کرد. اکنون به نظر می رسد علاوه بر بهبودهای ذکر شده توسط مایکروسافت که در خبر های قبلی ذکر شد، تغییرات نهفته دیگری نیز در این بیلد وجود دارد.

یکی از این موارد مربوط به تعداد برنامه هایی است که در مالتی تسکینگ پشتیبانی می شود که در بیلد جدید ۱۴۲۶۷ به ۱۶ برنامه افزایش پیدا کرده است. پیش از این تعداد برنامه ها در مالتی تسکینگ حداکثر ۸ برنامه بوده است، بنابراین این یک تغییر بسیار خوب است.

سوال کلیدی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا به پشتیبانی تعداد زیادی برنامه نیاز داریم؟ ما شنیده ایم که تعدادی از کاربران نسبت به این مسئله شکایت هایی داشته اند و از مایکروسافت خواسته اند تا این محدودیت را از بین ببرد و تعداد برنامه های مورد پشتیبانی در مالتی تسکینگ را به بی نهایت افزایش دهد، دقیقا شبیه اندروید. اما تنها تعداد کمی از کاربران هستند که از تعداد زیادی برنامه بصورت همزمان استفاده می کنند.

ما تایید می کنیم که اجرای همزمان ۱۶ برنامه در گوشی ۹۵۰ ایکس ال بسیار کاربردی به نظر می رسد، مخصوصا در زمانی که می خواهید یک عکس را به سرعت به اشتراک بگذارید و یا می خواهید یک چیز خاص را در فیسبوک، توییتر، اینستاگرم و یا به دوستان خود در واتس اپ، تلگرام و یا هر برنامه پیام رسان دیگری ارسال کنید. اما اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که می خواهید همه چیز مرتب و منظم باشد، این تغییر پنهان برای شما تفاوت چندانی نخواهد داشت.

همچنین در نظر داشته باشید که اجرای همزمان تعداد زیادی برنامه در پس زمینه، می تواند باتری را تحت فشار قرار دهد و موجب افزایش مصرف باتری نیز شود. بنابراین لازم است که مایکروسافت برای مدیریت مصرف باتری در رابطه با برنامه های در حال اجرا در پس زمینه وقت بیشتری بگذارد تا بدون توجه به تعداد برنامه های اجرا شده در پس زمینه، مصرف باتری در پایین ترین سطح ممکن باقی بماند.

اولین بیلد رداستون از ۱۶ برنامه در مالتی تسکینگ پشتیبانی می کند