1379

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

اوپو تکنولوژی SmartSensor را معرفی کرد؛ تحولی جدید در زمینه تثبیت تصاویر

بعد از معرفی تکنولوژی شارژ سریع اوپو که خبر آن را در زومیت خواندید، حالا شاهد معرفی تکنولوژی دیگری در زمینه‌ی دوربین‌های موبایل از چینی‌ها هستیم که با تثبیت تصاویر، از اشکالات ناشی از تکان خوردن دوربین در حین عکاسی جلوگیری می‌کند

SmartSensor بر خلاف تکنولوژی‌های حال حاضر که توسط سامسونگ و اپل به کار رفته‌اند، این کار را به کمک سنسورهای دوربین انجام می‌دهد. به زبان ساده، این تکنولوژی با سرعتی بسیار بالایی،‌ عمده‌ترین اشکالاتی که در حین تکان خوردن دوربین به وجود می‌آید را برطرف می‌کند. سرعت تکنولوژی جدید اوپو با کاهش زمان این فرآیند از ۵۰ میلی‌ثانیه به ۱۵ میلی‌ثانیه،‌ رکورد جدیدی را در این زمینه خلق کرده است.

این بدین معناست که تصاویر گرفته شده با کمک این تکنولوژی اشکالات و عیب‌های بسیار بیشتری را با سرعت بسیار بالاتری نسبت به تکنولوژی‌های فعلی در حین عکسبرداری همراه با تکان دوربین، برطرف می‌کند. مصرف انرژی نیز در این تکنولوژی تا حد زیادی کاهش یافته و به ۲ درصد رسیده است. دقت این تکنولوژی نیز نزدیک به ۰.۳ میکرومتر (معادل با یک سوم پیکسل)‌ می‌رسد. این در حالی است که در تکنولوژی‌های مشابه، این رقم به ۳ تا ۵ میکرومتر می‌رسد.

اوپو تکنولوژی SmartSensor را معرفی کرد؛ تحولی جدید در زمینه تثبیت تصاویر