1406

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

پشتیبانی مایکروسافت از بیت کوین، تنها پس از یک سال به پایان رسید

کمی بیشتر از یک سال پیش مایکروسافت در اقدامی تعجب برانگیز خبر داد که از این پس، کاربران می توانند هزینه خرید بازی های اکس باکس و اپلیکیشن های ویندوز را توسط بیت کوین پرداخت کنند.

بر همین اساس، کاربران ساکن ایالات متحده قادر بودند پرداخت های تا ۱۰۰ دلار خود را توسط بیت کوین انجام دهند. امروز ولی مایکروسافت در سکوت خبری، صفحه پشتیبانی در وب سایت خود را بروز رسانی کرده و اعلام نموده که از این پس، این وجه رایج مجازی را نمی پذیرد.

البته در این بین کاربرانی که از پیش وجوهی را به حساب کاربری خود منتقل کرده اند، می توانند از آن برای خرید هر نوع محتوایی در Microsoft Store بهره گیرند اما پس از آن، قادر به انجام تراکنش توسط این پول اینترنتی نخواهند بود.

مایکروسافت همچنین در وب سایت رسمی خود می نویسد که کاربران قادر به پس گرفتن بیت کوین منتقل شده به حساب کاربری خود نیستند و باید آن را در فروشگاه مجازی این شرکت هزینه کنند. شرکت مورد بحث توضیح بیشتری در خصوص چرایی تصمیمات اخیر خود ارائه نداده است.

بیت کوین ارزی مجازی به شمار می آید که از نظر بسیاری، صرفا یک آزمایش شکست خورده است. به احتمال زیاد، مایکروسافت نیز به این علت قابلیت مورد نظر را از سیستم فروشگاهی خود حذف می کند که کاربران اندکی تاکنون از آن بهره گرفته اند.

پشتیبانی مایکروسافت از بیت کوین، تنها پس از یک سال به پایان رسید