1412

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
1394/12/25 - مقالات

بررسی نرم افزار لست پس

 لست پس نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت پسورد های اینترنتی که با استفاده و کمک گرفتن ازآن دیگر نگرانی کاربران از فراموش کردن رمزهای اکانت های مختلف که در سایت های متفاوت از آنها استفاده می کنند از میان خواهد رفت. نرم افزار LastPass Password Manager از مرورگرهای پرکاربردی مانند Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Opera و Safari پشتیبانی می کند. با کمک گرفتن از این نرم افزار شما این امکان را دارید تا در استفاده کردن از هر پسوردی در اینترنت، تنها یک بار وارد نمودن آن کافی باشد و این نرم افزار است که آن را به خاطر میاورد و در زمان مناسب استفاده می نماید

این نرم ازفزار دراصل شامل یک افزاونه برای اتصال به سرور اصلی LASTPASS به منظور قرار گیری یوزر نیم و پسور های شما به منظور نگه داری می باشد . این نرم افزار بر اساس رتبه بندی وب سایت PC World  بهترین نرم افزار مدیریت وب سایت تحت سرور می باشد. این نرم افزار هیچ گاه پسورد های شما را در رایانه شما ذخیره نمی کند . چون این امر باعث هک شدن اطلاعات شما می شود.

دومین ویژگی که این نرم افزار را منحصر به فرد کرده است. قابلیت Auto fill این نرم افزار است که باعث می شود تنها با یک بار وارد نمودن رمز Master  دیگر نیازی به وارد نمودن تک تک پسورد ها نیست. و این کار را خود نرم افزار برای شما انجام می دهد.

.با استفاده از این نرم افزار شما به راحتی می توانید پسورد هایی با ضریب اطمینان بالا انتخاب کنید و نگران فراموش کردن آنها نباشید، LastPass Password Manager این رمز ها را در سرور خود ذخیره می کند و در مواردی که شما مجددا به سایت های مورد نظر مراجعه می کنید، بخش های مربوط به نام کاربری و کلمه عبور شما را به صورت خود کار برای شما پر می نماید.

 

توانایی های کلیدی نرم افزار مدیریت و نگهداری پسورد ( رمز عبور )  LastPass Password Manager :

- از بین رفتن مشکل از یاد بردن پسوردهای مختلف و سخت

– توانایی به خاطر سپردن و پر کردن فرم ها و فیلد های مربوط به مشخصات شخصی شما به شکل خودکار

– حفاظت از پسوردها

– وجود محیط کاربری ساده و راحت

– استفاده از یک دیتابیس آنلاین و قابل در دسترس

– امکان دسترسی داشتن و مدیریت اطلاعات این نرم افزار از چندین کامپیوتر مختلف

– توانایی پشتیبانی از مرورگر های پر کاربردی مانند : Internet Explorer ، Firefox ، Safari ، Google Chrome و Opera

- بهبود رابط کاربری تولید زمر عبور.

- برطرف شدن مشکل نمایش پیغام خطا در هنگام بازیابی رمز عبور اصلی.

- برطرف شدن مشکل کنترل در پر کردن iframes.

بررسی نرم افزار لست پس