1416

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

مایکروسافت خبر عدم پشتیبانی استور از “بیت کوین” را تکذیب کرد!

روز گذشته در خبری اعلام کردیم که مایکروسافت دیگر از واحد پول دیجیتالی “بیت کوین” پشتبانی نخواهد کرد، اما تنها کمتر از یک روز مایکروسافت اطلاعیه ای را منتشر کرد و این خبر را تکذیب کرد، ما در خبر اعلام کردیم که سایت Softpedia صفحه ای را درون سایت مایکروسافت با عنوان “مایکروسافت از بیت کوین پشتیبانی نمی کند” یافته است که روشن ساخته است بیت کوین دیگر به عنوان یک گزینه پرداخت مورد قبول نخواهد بود. 

مایکروسافت در این صفحه گفته بود:

شما دیگر نمی توانید بیت کوین خود را در حساب مایکروسافت وارد کنید. بیت کوین موجود در حساب مایکروسافت شما برای خرید باقی خواهد ماند اما نمی توان آن را مسترد کرد.

پس از انتشار این خبر همه اعتار بیت کوین را در خطر دیدند زیرا مایکروسافت از سال ۲۰۱۴ به عنوان یک گزینه پرداخت برای خرید سرویس ها و برنامه ها از این واحد پول دیجیتالی پشتیبانی می کند، اما ردموندی ها امروز اعلام کردند اطلاعاتی که در صفحه وب سایت این شرکت درج شده بود کاملا اشتباه بوده و ما قصد نداریم پشتیبانی از بین کوین را کنار بگذاریم. مایکروسافت در این اطلاعیه گفته است:

ما همچنان به پشتیبانی از بیت کوین ادامه می دهیم و شما با استفاده از این واحد پولی می توانید در فروشگاه اکس باکس یا ویندوز خریدهای خود را انجام دهید، از این که اطلاعات اشتباهی که در وب سایت ما در ج شده بود عذرخواهی می کنیم و هم اکنون این اطلاعات از صفحه حذف شده اند.

اولین سوالی که در ذهن ما شکل می گیرد این است که چگونه چنین اطلاعات اشتباهی با این ادبیات دقیق در صفحه ی وب سایت رسمی این شرکت درج شده است تا این مایکروسافت مجبور به عذرخواهی بشود.

مایکروسافت خبر عدم پشتیبانی استور از “بیت کوین” را تکذیب کرد!