1445

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

مایکروسافت بالاخره انتشار نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل را آغاز کرد!

بالاخره پس از یک انتظار طولانی مدت، مایکروسافت دقایقی پیش رسماً اعلام کرد که نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل را منتشر کرده و کاربران برخی از مدل های لومیا هم اکنون می توانند این آپدیت را دریافت کرده و از ویندوز ۱۰ موبایل لذت ببرند. مایکروسافت تا به امروز هیچ تاریخ انتشار رسمی را اعلام نکرده بود و ترجیح داد که در خصوص ویندوز ۱۰ موبایل تا زمان انتشار رسمی آن سکوت اختیار کند.

Michael Fortin از تیم ویندوز دقایقی پیش عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل را اعلام کرد و این چنین گفت:

امروز ما مفتخریم که عرضه رسمی ویندوز ۱۰ موبایل را برای تعدادی از لومیا های قدیمی ویندوز فونی اعلام کنیم. ویندوز ۱۰ موبایل ویژگی های بسیاری نظیر کانتینیوم، کرتانا و ویندوز هِلو را داراست.

با توجه به رویکردی که ما در روند به روز رسانی رایانه های ویندوزی در نظر گرفته ایم، از این پس بر روی ارائه ی تجربه ای کامل و با کیفیت برای مشتریانمان تمرکز خواهیم کرد. اپلیکیشنی برای ویندوز ۱۰ با نام Update Advisor را در نظر گرفته ایم که می توانید از استور دانلود کنید و ببینید که آپدیت برای گوشی شما در دسترس قرار گرفته است یا خیر.

در حال حاضر ویندوز ۱۰ موبایل برای تعداد محدودی از گوشی های ویندوز فونی در دسترس است که اکثراً پرچمدار و میان رده هستند و ممکن است که همین حالا نیز دارندگان این گوشی ها عضو پروژه اینسایدر بوده و ویندوز ۱۰ موبایل را نیز امتحان کرده باشند. اما اگر می خواهید که آپدیت رسمی را دریافت کنید حتما از طریق اپلیکیشنی که گفته شد اقدام کنید.

اکثر گوشی های قدیمی که به ویندوز ۱۰ موبایل به روز رسانی می شوند به خوبی آن را اجرا خواهند کرد بدون آن که صدمه ای به تجربه مشتریان برسد. هدف ما این است که ویندوز ۱۰ موبایل را برای گوشی هایی عرضه کنیم که مطمئن هستیم به خوبی از پس اجرای آن بر خواهند آمد.

شما عزیزان می توانید اپلیکیشنی که گفته شد را از طریق لینک زیر دانلود کرده و ببینید که ویندوز ۱۰ موبایل برای شما در دسترس است یا خیر، در صورتی که توانستید آپدیت را دریافت کنید لطفاً مدل گوشی خود را در بخش نظرات ذکر کنید.

مایکروسافت بالاخره انتشار نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل را آغاز کرد!