1475

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

مایکروسافت یک نسخه مخصوص از ویندوز ۱۰ را برای دولت چین توسعه داده است

نسخه های مختلفی از ویندوز ۱۰ وجود دارد که کاربران می توانند یکی از این نسخه های را دریافت و از جدید ترین سیستم عامل دسکتاپ مایکروسافت استفاده کنند، اما در میان تمام این نسخه، یک نسخه مخصوص از ویندوز ۱۰ وجود دارد که مایکروسافت این نسخه را مخصوص دولت چین توسعه داده است.

در میان تمام نسخه های ویندوز ۱۰، یک نسخه تحت عنوان نسخه Zhuangongban وجود دارد که مایکروسافت این نسخه از ویندوز ۱۰ را مخصوص دولت چین ساخته است. این نسخه از ویندوز ۱۰ بسیاری از برنامه ها و خدماتی که شما آن ها را در نسخه های معمولی سیستم عامل ویندوز دریافت می کنید، ارائه نمی دهد، اما در مقابل نسخه Zhuangongban ویندوز ۱۰ از سطح بالای مدیریت و امنیت برخوردار است که همه ی آن ها با توجه به درخواست دولت چین توسعه داده شده اند.

 Ralph Haupter، مدیر مایکروسافت در چین، در مصاحبه با Caixin اعلام کرده است که این نسخه مخصوص از ویندوز ۱۰ با همکاری یک شرکت چینی (CETC) که در زمینه تکنولوژی الکترونیک فعالیت دارد، توسعه داده شده است.

هیچ گونه اشاره دقیقی به تفاوت های نسخه Zhuangongban ویندوز ۱۰ با سایر نسخه های این سیستم عامل نشده است، اما اعلام شده است که این نسخه از ویندوز ۱۰ قادر است که تمام برنامه هایی که با ویندوز سازگار هستند را بدون مشکل اجرا کند.

مایکروسافت یک نسخه مخصوص از ویندوز ۱۰ را برای دولت چین توسعه داده است