1510

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

دولت آمریکا به کاربران ویندوز توصیه می کند تا QuickTime را از PC های خود حذف کنند

نرم افزار QuickTime اپل این اجازه را به کاربر می دهد تا ویدیو های سطح اینترنت یا تریلر ها و فیلم های شخصی را با کیفیت خوبی در PC های ویندوز ببیند. اما دیروز دولت ایالات متحده آمریکا به کاربران ویندوزی توصیه کرد تا این نرم افزار را از سیستم های ویندوزی خود حذف کنند

وبسایت Zero Day Initiative که یک وبسایت شناسایی کننده نرم افزار های مخرب و ارائه دهنده مشاوره به آن هاست اعلام کرد که دو مشکل بزرگ در نرم افزار QuickTime اپل برای ویندوز پیدا کرده است. از زمانی که اپل برای این نرم افزار دیگر به روزرسانی امنیتی برای این نرم افزار ارائه نداده آن را در معرض سوء استفاده قرار داده است.

سیستم های کامپیوتری از یک نرم افزار پشتیبانی نشده استفاده می کنند که ممکن است نرم افزاری مخرب باشد و منجر به از دست دادن داده های الکترونیکی آنان شود و همچنین از دیگر مشکلات آن هم این است که هکر ها می توانند از طریق آن کنترل سیستم آسیب دیده را به راحتی به دست گیرند.

از آنجا که استفاده از یک نرم افزار پشتیبانی نشده می تواند ریسک گرفتن ویروس و بقیه تهدیدات امنیتی را به همراه داشته باشد، دولت آمریکا به کاربران ویندوزی توصیه کرده که این نرم افزار را از سیستم های خود حذف کنند تا دچار اشکال نشوند.

دولت آمریکا به کاربران ویندوز توصیه می کند تا QuickTime را از PC های خود حذف کنند