1516

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

احتمال استفاده از اسکنر عنبیه در گلکسی نوت ۶

ساختن گوشی‌های اندرویدی پرچم‌دار واقعا امروزه کار سختی شده است، اگر در قسمت عملکرد و سخت‌افزار خریداران راضی شوند، از طراحی با جنس بدنه خرده می‌گیرند و اگر طراحی خوبی ارائه شود، آنگاه ممکن است از نبود ویژگی‌های نرم‌افزاری مکمل یا امکانات اضافی شاکی شوند.

سامسونگ در این سال‌ها سعی کرده است که با به بازار فرستادن گوشی‌ها و فبلت‌های متنوع، متناسب با نیاز و خواسته مشتریان، خودش را تطبیق بدهد.
هنوز تا زمان رونمایی گلکسی نوت ۶ فاصله داریم و شنیده‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ برای اینکه واقعا چیز نویی ارائه بدهد، در پی آن است که هم قابلیت اسکن عنبیه و هم ویژگی ضد آب بودن را به گلکسی نوت اضافه کند. شاهد این امر این است دوربین عنبیه به یکی از مراکز تحقیق و توسعه سامسونگ در هند وارد شده است. شایعات دیگر حاکی از آن هستند که نمایشگر گلکسی نوت ۶، اندازه‌اش ۵٫۸ اینچ و از جنس AMOLED خواهد بود و این وسیله ۶ گیگ رم خواهد داشت. در مورد زمان رونمایی از گلکسی نوت ۶ هم اخبار متنقاضی به گوش می‌رسد، برخی می‌گویند که این گوشی سه ماه دیگر معرفی خواهد شد و برخی هم سه ماهه آخر سال میلادی جاری را زمان ارائه آن می‌دانند.

احتمال استفاده از اسکنر عنبیه در گلکسی نوت ۶