1524

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

ادوبی فضای ذخیره سازی ابری اسناد یکپارچه شده با مایکروسافت وان درایو را معرفی کرد

کمپانی ادوبی روز گذشته یک فضای ذخیره سازی ابری اسناد (Documents) یکپارچه شده با مایکروسافت وان درایو را معرفی کرد که این عمل باعث سهولت دسترسی کاربران به اسناد در هر جا که بخواهند می شود و به این طریق فایل های اسناد خود به راحتی دسترسی خواهید داشت

یکپارچه سازی آکروبات دی سی و آکروبات ریدر با مایکروسافت وان درایو این امکان را فراهم می کند تا بتوان فایل های PDF ذخیره شده بر روی وان درایو را با برنامه های ادوبی مستقیما سازماندهی کرد. تنها با چند کلیک در آکروبات دسکتاپ کاربران می توانند فایل های ذخیره شده PDF خود بر روی وان درایو را ببینند و بر روی آن ها کار کنند با این اطمینان که این فایل ها همیشه همگام سازی شده هستند. علاوه بر آن کاربران IOS می توانند به وسیله اپلیکیشن آکروبات ریدر موبایل با universal document picker این PDF ها را مدیریت کنند و همه جا به آن ها دسترسی داشته باشند.

این امکان وچود دارد تا بتوان در آکروبات دی سی و آکروبات ریدر دسکتاپ یک اکانت وان درایو اضافه کرد و به وسیله آن از این امکان استفاده کرد. همچنین کاربران آیفون و آیپد هم می توانند با انتخاب وان درایو به عنوان ارائه دهنده سرویس فضای ذخیره ابری در iOS universal document picker به این فایل ها دسترسی داشته باشند. انتظار می رود این قابلیت تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ در اختیار کاربران قرار گیرد.

ادوبی فضای ذخیره سازی ابری اسناد یکپارچه شده با مایکروسافت وان درایو را معرفی کرد