1525

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

نصب فایل های appx. توسط Microsoft Desktop App Installer بسیار آسان تر خواهد شد

اخیرا مایکروسافت نرم افزار تبدیل کننده نرم افزار های دسکتاپ (Project Centennial) را برای ویندوز ۱۰ توسط نرم افزار Desktop App Converter منتشر کرده است که در آن قادر خواهید بود نرم افزار های Win32 را تبدیل به نرم افزار های یونیورسال نمایید.

نرم افزار های تبدیل شده بسیار شبیه به نسخه اصلی این نرم افزار ها در Win32 می باشد و تفاوت چندانی در آن ها مشاهده نخواهد شد و این دقیقا همان چیزی است که توسعه دهندگان می خواهند. اکنون مایکروسافت نرم افزار Desktop App Installer را برای اجرا و تست این گونه نرم افزار ها در ویندوز ۱۰ دسکتاپ عرضه کرده است تا توسعه دهندگان به راحتی بتوانند نرم افزار های تبدیل شده خود را تست نمایند.

Desktop App Installer به توسعه دهندگان اجازه خواهد داد فایل های appx. یا appxbundle. را به راحتی بر روی ویندوز ۱۰ دسکتاپ نصب نمایند و دیگر نیازی به نرم افزار Powershell و یا نوشتن دستور در CMD ندارند. برای اجرای این گونه نرم افزار ها کافیست تا بر روی آن ها دوبار کلیک نمایید تا همانند ویندوز ۱۰ موبایل در ویندوز ۱۰ دسکتاپ نیز نصب و اجرا شوند.

البته همچنان توسعه دهندگان نمی توانند این گونه نرم افزار های تبدیل شده خود را وارد استور نمایند، چرا که مایکروسافت قصد دارد تا پشتیبانی از این گونه نرم افزار ها را در به روز رسانی سالیانه به ویندوز ۱۰ بیاورد که انتظار می رود در تابستان امسال منتشر شود. ولی تا آن زمان توسعه دهندگان می توانند نرم افزار های خود را برای تست به کاربران عرضه نمایند تا در زمان به روز رسانی سالیانه به بلوغ کامل برسند.

نصب فایل های appx. توسط Microsoft Desktop App Installer بسیار آسان تر خواهد شد