1531

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

مایکروسافت تایید کرد، نسخه یونیورسال OneDrive در راه است

در خبری که ماه گذشته برای شما منتشر کردیم گفتیم که تعدادی تصویر از اولین نسخه ی برنامه ی یونیورسال وان درایو برای ویندوز ۱۰ لو رفت، و نشان می داد که مایکروسافت در حال توسعه آن است، با این که هیچ خبری از سوی ردموندی ها منتشر نشده بود اما برخی منابع خبری توانسته اند به نسخه ی ابتدایی آن دست پیدا کنند و تصاویر آن را منتشر کنند. 

حال پس از گذشت یک ماه مایکروسافت لب به سخن گشوده است و تایید کرده است که به زودی شاهد نسخه یونیورسال این برنامه خواهید بود. در برنامه ی یونیورسال وان درایو برای ویندوز ۱۰، شما می توانید چندین اکانت را اضافه کنید، با استفاده از کرتانا به دنبال فایل های خود بگردید، فایل آپلود کنید، فایل های خود را بر اساس نام، تاریخ آپلود و یا اندازه مرتب کنید، تصاویر خود را ببینید، فایل های خود را به Recycle bin بفرستید و خیلی کار های دیگر انجام دهید. در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده از برنامه ی یونیورسال وان درایو برای ویندوز ۱۰ را مشاهده کنید.

با این حال مایکروسافت اعلام کرده است که این نسخه حدودا اواخر سه ماه جاری در دسترس قرار خواهد گرفت و قادر خواهیم بود آن را از استور دریافت کنیم.

مایکروسافت تایید کرد، نسخه یونیورسال OneDrive در راه است