1532

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

نرم افزار “Get windows 10” تا ۲۹ جولای حذف می شود

نرم افزار به روز رسانی “۱۰ Get windows” تا تاریخ ۲۹ جولای حذف می شود. مایکروسافت به روز رسانی ویندوز ۱۰ را در تاریخ ۲۹ جولای آغاز کرد و قرار بود که این به روز رسانی رایگان تا یکسال اعتبار داشته باشد. این خبر هم برای کسانی که مایل نیستند به ویندوز ۱۰ به روز رسانی کنند خوشحال کننده خواهد بود. پس از تاریخ اعلام شده برای بدست آوردن ویندوز ۱۰ باید آن را خریداری کنید.

وب سایت Winbeta از مایکروسافت پرسیده که سرنوشت این برنامه چه می شود و این پاسخ را دریافت کرده است:

جزییات هنوز در دست بررسی است اما پس از ۲۹ جولای، برنامه “Get windows 10” که به روز رسانی به ویندوز ۱۰ را ساده می کرد از کار خواهد افتاد و حذف می شود. همانطور که مدتی طول کشید تا این برنامه منتشر شود همینطور هم برای حذف آن طول خواهد کشید.

با این پاسخ مطمعن می شویم که این برنامه که برای تعدادی از کاربران مشکل ساز شده بود بالاخره از روی سیستم عامل های ویندوز ۷ و ۸  حذف می شود.

با این حال مایکروسافت با توجه به مدت زمان باقی مانده تا ۲۹ جولای، هنوز به اینکه به روز رسانی به ویندوز ۱۰ را ادامه خواهد داد یا خیر پاسخ صریحی نداده است و ممکن است این برنامه پس از این تاریخ هم روی دستگاه های کاربران قدیمی ویندوز برای مدتی بماند. اما این را می دانیم که ماندگاری این برنامه روی سیستم ها مدت زیادی به طول نمی انجامد.

نرم افزار “Get windows 10” تا ۲۹ جولای حذف می شود