1571

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
1395/03/05 - مقالات

معرفی بهترین آمارگیر های حرفه ایی

آمارگیر یکی از مهمترین بخش هایی هستش که هر سایت یا وبلاگی باید از اون برای مدیریت بازدید های خودش استفاده کنه ولی تنوع امارگیر ها خیلی زیاد هستش ما در این مقاله به برسی چند امارگیر حرفه ایی و رایگان خواهیم پرداخت که دارای بهترین امکانات هستند .

Piwik Web Analytics :

 

نام این امارگیر فوق حرفه ایی و همینطور رایگان شاید برای خیلی از وب مستر ها اشنا باشد Piwik یک امارگیر سطح بالا ولی رایگان هستش که امکانات خیلی کاملی از بازدید های سایتتون به شما نمایش میده دقت این آمارگیر نسبت به رایگان بودنش خیلی خوبه و از پس آمارگیری سایت های پر بازدید به خوبی بر میاد . Piwik بسیار سبک بوده و اصلا فشار زیادی به سرور وارد نمیکند . این آمارگیر در حال حاضر از زبان شیرین پارسی هم پشتیبانی میکند .

 

Woopra : 

 

به جرات میشه گفت یکی از فوق حرفه ایی ترین آمارگیر های تجاری و پریمیوم دنیا Woopra هستش که با امکانات واقعا بسیار بالای خودش به یکی از محبوب ترین آمارگیر های تجاری مبدل شده است درسته این آمارگیر تجاری هستش ولی دارای یک پنل پایه رایگان نامحدود هم هستش شما با ساخت یک اکانت میتونید از این پنل بدون محدودیت زمانی استفاده کنید دقت این امارگیر فوق العاده بالا هستش و قالبیت تشخیص ربات های موتور های جستجو و غیره رو داراست . رابط کاربری حرفه ایی زیبا و امکانات کاربردی و هر چیزی که شما از یک آمارگیر کامل لازم داشته باشید Woopra با کمال میل در اختیار شما قرار میده .

 

HiStats : 

 

همچنان بعد از چند سال شعار ۱۰۰ درصد رایگان اون هنوز هم پا برجا هستش این آمارگیر حرفه ایی دارای امکانات بسیار کامل برای یک سایت هستش دقت این امارگیر واقعا بالا بوده و حتی بسیاری از سایت های معروف هم از این امارگیر استفاده میکنند histats پشتیبانی بسیار خوبی از زبان فارسی دارد و با کمال میل اماده سرویس دهی ۱۰۰ درصد رایگان به کاربران ایرانی هستش با این امارگیر خواهید توانست به صورت زنده و ۲۴ ساعته از نظر بازدید سایت خودتون رو مدیریت کنید .

 

 

در اینجا ما سه آمارگیر فوق العاده حرفه ایی و رایگان رو معرفی کردیم دقت داشته باشید که یک امارگیر خوب به امکانات نسبتا کامل و دقت بالای اون هستش که آمار بسیار دقیقی از بازدید سایت اریه کند . خیلی از سایت های معروف و بزرگ هم از همین سه آمارگیر استفاده میکنند و بیشترشون از هم از آمارگیر های غیر رایگان و تجاری مثل catalyst analytics برای مدیریت آمار سایت خودشون بهره میبرند .

معرفی بهترین آمارگیر های حرفه ایی