1611

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

مایکروسافت، شبکه اجتماعی LinkedIn را با قیمت ۲۶.۲ میلیارد دلار خرید

مایکروسافت بزرگ و بزرگ تر می شود، این خبریست که در چندسال اخیر مدام می شنویم و از اشتهای عجیب مایکروسافت برای پیشرفت لذت می بریم. حال مایکروسافت بعد از خرید نوکیا، Xamarin ، Solair  ،SwiftKey ، Metanautix و خرید قسمت مهمی از سهام n-trig به سراغ Linkedin رفت تا آن را نیز به تصاحب خود در بیاورد. شرکت لینکدین بزرگترین و با ارزش ترین شبکه ی اجتماعی کسب و کار حرفه ای است که فعالان کسب و کار در آن عضویت دارند. با وینفون همراه باشید. این شرکت در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد و در حال حاضر در بیش از دویست کشور جهان، از مرز ۴۳۳ میلیون نفر گذشته است. این شرکت سال گذشته با تشویق کاربران خود در نرم افزار موبایلی، توانست دید بهتری به فعالان تجاری بدهد و تاثیر خود را در تجارت جهانی بیش از پیش و اعضای خود را بیشتر کند. حال ساتیا نادلا در سرمایه گذاری دیگری در دنیای تکنولوژی این شرکت را که هر سهم آن ۱۹۶ دلار ارزش دارد را با مبلغ ۲۶.۲ میلیارد دلار به تصاحب خود در آورد تا غول تکنولوژی جهان همچنان سیری ناپذیر به نظر بیاید.

بازدید های این شبکه ی اجتماعی در ماه بیش از ۱۰۵ میلیون نفر است که در این میان، ۶۰% از نرم افزار موبایل استفاده می کنند.  و از سال گذشته تا بحال ۱۹% اعضای آن افزایش پیدا کرده اند. همچنین حدود ۷ میلیون لیست فعال شعلی در آن وجود دارد.

ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت دراین باره گفته است:

“تیم لینکدین یک کسب و کار فوق العاده در مرکز ارتباطی فعالیت حرفه ای تجارت رشد داد، ما با یکدیگر می توانیم رشد لینکدین  آفیس ۳۶۵ و ِDynamic را سرعت ببخشیم و به وسیله آن ها هر فرد و سازمان این سیاره را قدرتمند تر کنیم.

Jeff Weiner مدیر این شرکت که در سمت خود ادامه ی کار خواهد دا، درباره این همکاری گفته است:

“ما با این کار، راه خود را برای ارتباط جهانی تغییر دهیم و این ارتباط با مایکروسافت باعث ادغام سیاست ابری آن ها و شبکه اجتماعی ما خواهد شد و این فرصت را به جهان برای فعالیت تجاری بهتر خواهد داد.”

به گفته نادلا، مایکروسافت ترکیبی از حرفه‌ای ترین رهبران ابری جهان با حرفه‌ای‌ترین شبکه جهان را انتخاب کرده‌ است.

Reid Hoffman رییس هیئت مدیره این شرکت با ابراز خوشحالی از این همکاری، این لحظه را به مصابه تاسیس دوباره این شرکت خوانده و گفت:

 “من فرصتی باورنکردنی برای اعضا و مشتریان خود می بینم و می توانیم با این حمایت، کسب و کار جدیدی ایجاد کنیم، کاملا از این انتقال حمایت می کنم و هیئت مدیره هم با توصیه و صحبت های من، به آن رای خواهند داد.”

این خرید بزرگترین خرید دوران ریاست ساتیا نادلا به حساب می آید و حال غول های کسب و کار حرفه ای و فضای ابری دست در دست هم داده اند، باید منتظر ماند و شگفتی های جدید آن ها را نظاره کرد. تیم وینفون  خرید جدید مایکروسافت را به دوست داران این شرکت تبریک می گوید، و امیدواریم سیاست های جدید مایکروسافت در راه سعادت و کمک به جامعه بشری موفقیت آمیز باشد.

مایکروسافت، شبکه اجتماعی LinkedIn را با قیمت ۲۶.۲ میلیارد دلار خرید