1668

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
1395/05/07 - مقالات

تکنیک های موثر موفقیت در سئو در سال 2016

موفقیت در سئو، توجه مداوم و پیوسته ما در طراحی و نگهداری سایت را می طلبد و صرف قراردادن مطلب و توجه به یک سری نکات خاص در یک مرحله برای افزایش رتبه بندی کافی نمی باشد. در این بخش، پنج راه کار موثر موفقیت سئو در سال 2016 را معرفی می کنیم:

  1. تگ عنوان

یکی از مهمترین عناصر برای SEO تگ عنوان می باشد از این جهت که در سه مکان کلیدی قرار می گیرد: مرورگرها، نتایج موتورهای جستجو و وب سایت های خارجی. بنابراین، این نکات برای بهینه سازی تگ عنوان بایستی رعایت شود:

  • از به کاربردن عنوان های طولانی خودداری شود چرا که موتورهای جستجو مانند گوگل فقط طول خاصی را برای عنوان نمایش می دهند البته توجه به تعداد کاراکتر ها نباید به دغدغه تبدیل شود چون موتورهای جستجو، عنوان را تا اندازه تعیین شده برش می دهند و سپس نمایش می دهند.
  • همانطور که در بالا به آن اشاره شد، بهتر است کلمات کلیدی در ابتدای عبارت عنوان آورده شوند تا از دست نروند.
  • از کلمات کلیدی جذاب برای عنوان استفاده شود تا ضمن جذب مخاطب، در ذهن آن ها برای همیشه باقی بماند.
  1. بهینه سازی نرخ تبدیل[1]

در دو سال گذشته، CRO در زمینه افزایش رتبه بندی محبوبیت پیدا کرده است. CRO سیستمی برای تبدیل بازدیدکنندگان غیرفعال به کاربران فعال می باشد که هدف آن گرفتن نتیجه دلخواه از فعالیت های کاربران در سایت می باشد تا بازخورد موردنظر از سوی کاربران فراهم شود.

  1. بهینه سازی App Store

در حال حاضر، کاربران گرایش زیادی به استفاده از تلفن همراه خود در زمینه های گوناگون دارند و در نتیجه سبب رشد چشمگیر استفاده از اپلیکیشن های گوناگون گردیده است. از اینرو، بهینه سازی اپلیکیشن ها و نسخه های موبایل برای رسیدن به رتبه بندی بالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

  1. جستجو بر اساس صوت

روند جدیدی در فعالیت های آنلاین پدیدار شده است که در آن افراد گرایش زیادی به استفاده از صوت در جستجوهای خود برای دستبابی سریعتر به هدف پیدا کرده اند. برای مثال، بسیار راحت تر و آسان تر است به جای تایپ یک عبارت طولانی مانند "" کافی است عبارت "" گفته شود. درنتیجه فراگیر شدن جستجوی صوتی به دلیل پیدایش ابزارهای پیشرفته مایکروسافت، گوگل و اپل- Cortana، Google Now و Siri – شگفت آور نیست. از اینرو، بایستی مطمئن شویم محتوای تولید شده قابل جستجو از طریق صوت با استفاده از کلمات کلیدی طولانی دنباله دار مناسب که در گفتگو به کار می رود، می باشد.

  1. محتوای منحصر به فرد و جذاب

از کپی مطالب سایت های دیگر و استفاده از آن ها در سایت خود، خودداری کنید. گوگل اعلام کرده است که با سایت هایی که مطالب تکراری و کپی در سایت خود استفاده می کنند برخورد می کند و رتبه آن ها کاهش می یابد. تلاش برای تولید محتوای منحصر به فرد و پرمخاطب برای افزایش رتبه در نتایج موتورهای جستجو بسیار با اهمیت می باشد.

Source: https://www.linkedin.com/pulse/top-10-seo-trends-2016-gaurav-kumar

 

[1] Conversion Rate Optimization

تکنیک های موثر موفقیت در سئو در سال 2016