1702

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

جایزه ی پیدا کردن باگ در مایکروسافت اج به ۱۵،۰۰۰ دلار افزایش یافت

مایکروسافت در طی مراسمی میزبان برنامه ای با عنوان ضعف در تخریب کد ها از راه دور در بیلد های پیش نمایش است. در این برنامه با افزایش امنیت مرورگر اج و جایزه ای که تعیین شده است به نظر کاربران بیشتری جذب این مرورگر خواهد شد

برنامه ویندوز اینسایدر به این منظور است که آینده ویندوز ۱۰ را شکل دهد و مشکلات امنیتی و دیگر باگ های آن را رفع کند. برنامه های جایزه دار مایکروسافت به این دلیل زود شروع شده تا در بیلد های نخستین که مشکلات و ناثباتی در ویندوز ۱۰ بیشتر است، باگ های بیشتری را شناسایی و برطرف کنند.

برای پیدا کردن حفره های امنیتی در مرورگر مایکروساف اج که قبلا به صورت داخلی پیدا شده، جایزه ای ۱،۵۰۰ دلاری تعیین شده است و کسی که این گونه باگ ها را پیدا کند این جایزه را دریافت خواهد کرد.

علاوه بر این نکات برجسته دیگری در رابطه با برنامه تخریب کد ها از راه دور وجود دارند که در ادامه به آنها می پردازیم:

  • ضعف در تخریب کد ها از راه دور در برنامه ویندوز اینسایدر
  • شامل قسمت هایی از موتور منبع باز Chakra است
  • این برنامه از ۴ اوت ۲۰۱۶ تا ۱۵ مه ۲۰۱۷ انجام می شود
  • جوایز از ۵۰۰ دلار تا ۱،۵۰۰ دلار هستند
  • اگر مشکلی که قبلا به صورت داخلی شناخته شده را معرفی کنند جایزه ای ۱،۵۰۰ دلاری خواهد داشت
  • مشکلات باید در بیلد های اسلو تجدید پذیر باشد

 

برنامه هایی از این قبیل که دارای جایزه هستند به بیشتر شدن امنیت ویندوز کمک شایانی خواهد کرد. مایکروسافت علاوه بر سرویس های آنلاین خود و برنامه هایی که جهت افزایش امنیت خود دارد این برنامه را نیز اضافه کرده تا به بیشتر شدن امنتیت سیستم عامل خود و برنامه های آن مانند مایکروسافت اج کمک کند. برنامه مربوط به فضای ابری آنلاین OSA  و پروسه توسعه SDL که به ساخت اپلیکیشن های امن کمک می کند از اقداماتی هستند که مایکروسافت برای امنیت بیشتر پیش می گیرد.

 

جایزه ی پیدا کردن باگ در مایکروسافت اج به ۱۵،۰۰۰ دلار افزایش یافت