1753

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
1395/06/30 - مقالات

آموزش حذف اکانت تلگرام

به صورت پیش فرض گزینه حذف اکانت در مسنجر تلگرام وجود ندارد برای پاک کردن حساب خود شما باید وارد سایت برنامه شده و اقدام به حذف حساب خود کنید برای دیلیت حساب خود در مسنجر با ما همراه شوید .

 

توجه که با دیلیت کردن حسابخود تمام چت ها و گروه ها برای خود شما پاک می شود و به صورت کلی آنها دیلیت نخواهند شد پس قبل از اینکه شما اقدام به غییر فعال کردناکانت کنید باید آنها را پاک کنید . همچنین تمام چت های شما در برنامه حذف خواند شد . در صورتی که شما از تلگرام lOG OUT کنید و مجدد وارد برنامه شوید هیچ چت یا گروهی پاک نخواهد شد .

 

برای وارد کردن رمز ارسال شده برای شما دقت کنید که باید رمز را با دقت وارد کنید یعنی عبارت A با a تفاوت دارد وا در صورتی که حروف با حرف بزرگ نوشته شده اند باید حتما با حرف بزرگ وارد کنید .

 

در صورتی که چندین بار پشت سر هم شما شماره خود را وارد کنید . کد ارسالی را به اشتباه وارد کنید چند ساعت شماره مورد نظر بلاک می شود و برای انجام دوبار کار شما باید چند ساعت صبر کرده و مجدد این کار را انجام دهید . بهتر است کد ارسال شده را کپی کنید و در کادر مورد نظر وارد کنید تا دچار مشکل نشوید .

ابتدا به ادرس زیر رفته و شماره تلفنی که با ان حساب دارین را وارد کنید (شماره همراه با ۹۸+ وارد کنید)

 

https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

یک رمز برای شما در مسنجر تلگرام ارسال میشود که باید در کادرPassword وارد کنید و گزینهSing in را انتخاب کنید

 

در صفحه جدید باز شده گزینه  Deactivate account را انتخاب کنید

 و سپس در انتهای صفحه گزینه Done را انتخاب کنید حال از شما می پرسد که آیا مطئن هستید که می خواهید اکانت خود را دیلت کنید با انتخاب گزینه  yes ; Deleted My account اکانت خود را پاک می کنید

آموزش حذف اکانت تلگرام