1826

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
1396/01/26 - مقالات

فشرده سازی آنلاین تصاویر تا ۹۰ درصد

امروزه استفاده از موبایل و سایر دستگاه های همراه برای مرور وب بسیار فراگیر شده است و به همین دلیل موتورهای جست و جو سرعت سایت را یکی از فاکتورهای مهم برای رتبه بنده سایتها در نظر گرفته اند.

یکی از مهم ترین بخشهایی که باعث کاهش حجم سرعت سایتها میشود مربوط به بخشهای گرافیکی سایت و تصاویر است که حجم زیادی را اشغال میکند و اگر از آن استفاده درستی نشود باعث کندی سایت خواهد شد.

برای کاهش حجم تصاویر میتوان از نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ استفاده کرد که در صورت استفاده درست میتواند بدون افت کیفیت تا میزان زیادی حجم تصاویر را کاهش بدهد ولی استفاده از این نرم افزار نیازمند تخصص است و برای همه افراد مناسب نیست.

راه دیگری که برای کاهش حجم تصاویر خود میتوانید از آن استفاده کنید استفاده از سایتهای آنلاینی است که برای همین کار ساخته شده اند و در ادامه قصد دارم یکی از بهترین این سایتها را معرفی کنم که میتواند تا ۹۰% حجم تصاویر شما را کاهش بدهد و استفاده از آن به هیچ تخصصی نیاز ندارد.

برای استفاده از این سایت ابتدا به آدرس : Compressor بروید

در این سایت یک کادر برای آپلود فایلهایتان وجود دارد که کافی است فایل تصویر مورد نظرتان را با پسوند های : jpg , png, gif ,svg را از آن انتخاب کنید

باقی مراحل کار به صورت اتوماتیک انجام میشود و فایل فشرده شده نهایی در اختیار شما قرار میگیرد

در نهایت میتوانید این فایل را دانلود کنید و در سایت خود از آن استفاده کنید یا برای دیگران ارسال کنید.

استفاده از خدمات این سایت رایگان است و میتوانید هر تعداد تصویر که خواستید در آن آپلود کنید

compressor.io

فشرده سازی آنلاین تصاویر تا ۹۰ درصد