1828

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
1396/02/19 - مقالات

مشارکت در طرح حمایت مالی گوگل Google Contributor

تقریبا تمامی سایتها برای کسب درآمد از نمایش تبلیغات استفاده میکنند و انواع مختلفی از آن را در بخشهای مختلف سایت نمایش میدهند.اکثریت کاربران با تبلیغات رابطه خوبی ندارند و علاقه ای ندارند که وقتی وارد سایتی میشوند چندین نوع تبلیغ برای آنها نمایش داده شود و برای مبارزه با تبلیغ ها از نرم افزارها یا افروزنه های مرورگر مخصوص مسدود کردن تبلیغ یا AdBlocker استفاده میکنند تا بتوانند جلوی نمایش تبلیغ را بگیرند.

شرکت گوگل که همیشه رضایت کاربران و  به حداکثر رساندن کیفیت تجربه کاربری در سایتها را در اولویت دارد پروژه جدیدی را با عنوان حمایت مالی Google Contributor را آغاز کرده است و افرادی که تمایل به مشارکت در این پروژه را دارند میتوانند به صورت ماهیانه مبلغی را پرداخت کنند و در مقابل نمایش تبلیغات گوگل برای آنها به اندازه مبلغ مشارکت , محدود و غیر فعال میشود و آن مبلغ مشارکت برای کمک به سایتها هزینه خواهد شد.

انتخاب مبلغ مشارکت با خودتان است و میتوانید از حداقل ۶ دلار به بالا مشارکت کنید و هرچه مبلغ بیشتری در این طرح مشارکت کنید درمقابل تبلیغات کمتری در سایتها برای شما نمایش داده میشود. وقتی گوگل تبلیغی را در سایت های دیگر نمایش میدهد با کلیک هر کاربر مبلغی از بودجه تبلیغ دهنده کم میشود و به تبلیغ گیرنده داده میشود و هنگامی که شما در این طرح مشارکت میکنید دیگر تبلیغی برای شما نمایش داده نمیشود ولی هزینه نمایش تبلیغ به مدیر سایت پرداخت میشود.

نکات مثبت این طرح :

  1. میتوانید از سایتهای مورد علاقه تان حمایت مالی داشته باشید
  2. تبلیغات کمتری ببینید
  3. میتوانید متن دلخواه خود را انتخاب کنید تا به جای تبلیغ به شما نمایش داده شود

افرادی که مشارکت میکنند میتوانند متن یا لینک دلخواهی را انتخاب کنند تا به جای تبلیغ به آنها نمایش داده شود. برای این کار بعد از ثبت نام و مشارکت در طرح میتوانید با انتخاب عکس چرخ دنده از پنل کاربری و رفتن به قسمت تنظیمات مشخص کنید که بجای تبلیغ میخواهید عکس خانوادگی , آدرس سایت یا متن خاصی برای شما نمایش داده شود.

سوالات عمومی در مورد این طرح :

آیا درست است که این طرح فقط برای ۱۰ سایت فعال است ؟

خیر , گوگل در ابتدا این طرح را روی ۱۰ سایت به صورت آزمایشی اجرا کرد و اکنون میلیونها سایت در سراسر جهان از آن پشتیبانی میکنند, به بیان دیگر تمامی سایتهایی که تبلیغات گوگل ادسنس را نمایش میدهند از این طرح پشتیبانی میکنند.

برای عضویت باید شرایط خاصی داشته باشم ؟

خیر- هر شخصی میتواند ثبت نام کند و با پرداخت مبلغ دلخواه به صورت ماهیانه از تعداد زیادی سایت پشتیبانی کند.

میتوانم ببینم که از چه سایتهایی حمایت کرده ام ؟

بله- در پایان هر ماه گزارش کاملی از اینکه مبلغ مشارکت شما در چه سایتهایی هزینه شده دریافت میکنید و حتی اگر کمتر از مقدار مشارکت شما در سایتها هزینه شده باشد , مبلغ مازاد به ماه بعد انتقال پیدا میکند.

چرا بعضی از کشورها در این طرح پشتیبانی نمیشوند ؟

به دلیل اینکه این طرح هنوز در مراحل ابتدایی است هنوز در بعضی از کشورها پشتیبانی نمیشود ولی به زودی تمامی کشورها به این طرح افزوده میشوند.

مشارکت در طرح حمایت مالی گوگل Google Contributor