1835

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
1396/02/24 - مقالات

بررسی آزاد بودن نام در شبکه های اجتماعی مختلف

برای افرادی که قصد دارند کسب و کاری را در اینترنت آغاز کنند یکی از بخشهای مهم قبل از شروع کار این است که ببینند نام انتخابیشان برای ثبت دامنه و استفاده در شبکه های اجتماعی آزاد باشد.

با رشد سریع سایتها دیگر ثبت کردن یک نام کار آسانی نیست به خصوص که نام انتخابی یک نام عمومی باشد. سایتی که امروز معرفی میکنم به شما کمک میکند نام انتخابی خود را در آن وارد کنید و به صورت همزمان در تمامی شبکه های اجتماعی معروف آزاد بودن آن را بررسی کنید.

نام این سایت NameCheckr است که سرویس بسیار خوب و رایگان ارائه میکند و برای استفاده از آن حتی نیاز به ثبت نام هم ندارید.

کافی است وارد سایت شده و در جعبه جست و جوی بالای سایت کلمه مورد نظر خود را وارد کنید. در زمان کوتاهی نام شما از نظر آزاد بود برای ثبت دامنه و نام کاربری در شبکه های اجتماعی اصلی بررسی میشود و نتیجه آن به شما نمایش داده میشود.

این سایت نام انتخابی شما را برای ثبت دامنه با پسوند های اصلی مانند :com,net,org و …  و حتی دامنه های خاص کشورها مانند : us, ru, cc  بررسی میکند و در کنار آن در شبکه های اجتماعی مانند : فیسبوک , یوتیوب , گوگل پلاس , توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی مطرح را دارد.

اگر میخواهید آزاد بودن نام سایت یا برند خود را در شبکه های اجتماعی مختلف بررسی کنید میتوانید به سایتNameCheckr مراجعه کنید و از امکانات رایگان آن استفاده کنید.

بررسی آزاد بودن نام در شبکه های اجتماعی مختلف