1841

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
1396/04/09 - مقالات

معرفی کسب و کار در سایت ارتباطات کسب و کارها

معرفی کسب و کار به وسیله وب سایت اینترنتی

داشتن وب سایت اینترنت یکی از الزامات شروع به کسب و کار می باشد. وب سایت اینترنتی لازمه تبلیغات و حضور در اینترنت ودر واقع ابزار برای انجام دیگر ابزارهای تبلیغاتی می باشد نظیر بازاریابی ایمیلی،ایجاد باشگاه مشتریان حتی تکمیل کننده روشهای سنتی تبلیغات و معرفی کسب و کار می باشد.

معرفی کسب و کار در نقشه گوگل

نقشه گوگل این ابزارهای مناسب برای معرفی تمامی کسب و کارها اعم کسب و کارهای کوچک و بزرگ می باشد.

از سایت های نیازمندی و فهرست های اینترنتی استفاده کنید

سایت­های نیازمندی ها هم ابزاری مناسب برای معرفی محصول و خدمات و حتی در سایت های خاص ابزاری برای معرفی کسب و کار می باشد.شما می توانید رایگان و یا با هزینه بسیار کم معرفی کسب و کار خود را به صورت محلی و یا کشوری انجام دهید.

از سایت های B2B استفاده کنید

سایتهای ارتباطات کسب و کار یا همان b2b  با هدف برقراری ارتباط میان کسب و کارهای مختلف راه اندازی شده اند یکی از مزیتهای این گونه سایتها داشتن یک صفحه اینترنتی مخصوص برای کسب و کارها می باشد و شما می توانید حتی محصولات و خدمات خود را در آنها معرفی نمایید.  یکی از سایت های خوب برای معرفی کسب و کار سایت b2bco  می باشد. در این سایت می توانید محصولات، خدمات، درخواستها و آفرها خود را معرفی نمایید و در صورت نیاز می توانید  معاملات را در بستر این سایت­ها انجام دهید.

از شبکه های اجتماعی استفاده کنید

شبکه های اجتماعی می توانند کمک بسیار زیادی به شما در جهت معرفی کسب و کاری که دارید بکنند. برای معرفی کسب و کار خود شبکه های اجتماعی را انتخاب کنید که به نوع فعالیت شما مرتبط هستند.

دسترسی به سایت  ارتباطات کسب و کار ایران

معرفی کسب و کار در سایت ارتباطات کسب و کارها