1873

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

مایکروسافت: دو سوم از کاربران آفیس سال ۲۰۱۹ از آفیس ۳۶۵ استفاده خواهند کرد

مایکروسافت اعلام کرده در طول سال مالی ۲۰۱۹ تعداد کاربران سرویس آفیس ۳۶۵ که مبتنی بر کلاد است بیش از دو سوم از کاربران مجموعه‌ی آفیس را به خود اختصاص خواهد داد.

مایکروسافت در جریان کنفرانس مربوط به ارائه‌ی آخرین گزارش مالی خود اعلام کرد که درآمد سرویس آفیس ۳۶۵ که مبتنی بر سرویس‌های ابری است از درآمد مجموعه‌ی آفیس این کمپانی افزایش یافته است.

آخرین آمارهای ارائه شده توسط مایکروسافت نشان از این دارد که بیش از نصف کاربران تجاری آفیس مایکروسافت از آفیس ۳۶۵ استفاده می‌کنند و به‌کارگیری نسخه‌ی آفلاین مجموعه‌ی آفیس را کنار گذاشته‌اند. ردموندی‌ها همچنین اعلام کرده‌اند که انتظار دارند تا طی سال مالی ۲۰۱۹ میلادی که از اول جولای سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد، تعداد کاربران آفیس ۳۶۵ این کمپانی فراتر برود، به‌طوری‌که بنابر اطلاعات ارائه شده توسط مایکروسافت آفیس ۳۶۵ بیش از دو سوم از کاربران آفیس مایکروسافت را به خود اختصاص خواهد داد.

راجش جها، قائم مقام محصولات سری آفیس مایکروسافت اعلام کرده که مایکروسافت یک سال زودتر از آنچه که پیش‌بینی کرده بود، به اهداف خود در این حوزه دست پیدا می‌کند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط جها، ۷۰ درصد از کاربران سرویس آتلوک/اسکچنج نیز از سرویس‌های ابری این کمپانی استفاده خواهند کرد.

مایکروسافت با ارائه‌ی گزارش مالی مربوط به چهارمین فصل از سال مالی ۲۰۱۷ میلادی که ۳۰ ژوئن سال جاری به پایان رسید، موفق شده بود تا درآمدی ۱۸.۹ میلیارد دلاری را از سرویس‌های ابری خود به دست بیاورد که در مقایسه با ۱۵.۲ میلیارد دلار سه ماهه‌ی سوم سال مالی ۲۰۱۷ افزایشی یافته است.

جها همچنین به این موضوع اشاره کرده که مایکروسافت در آینده‌ی نزدیک از ارتباط بیشتر سرویس‌هایش با لینکدین رونمایی خواهد کرد و سرویس‌های جدیدی را مبتنی بر این ارتباط رونمایی خواهد کرد. از جمله‌‌ی سرویس‌های مورد انتظار باید به ترکیب نرم افزار و سرویس ورد با لینکدین اشاره کرد که می‌توان با استفاده از آن فرآیند نوشتن رزومه برای لینکدین را بسیار راحت‌تر کرد

مایکروسافت: دو سوم از کاربران آفیس سال ۲۰۱۹ از آفیس ۳۶۵ استفاده خواهند کرد