1878

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

مرورگر گوگل کروم ویندوز مجهز به آنتی ویروس داخلی شد

گوگل کروم هم اکنون به ابزار آنتی ویروس داخلی مجهز شده است. غول دنیای جستجو هم اکنون مرورگر خود را به یک ابزار آنتی ویروس داخلی مجهز کرده است که به طور خودکار رایانه شما را در برابر نرم افزار های مخرب اسکن می کند.

گوگل کروم به طور خودکار هر روز کامپیوتر شما را برای سافتن نرم افزار های مخرب اسکن می کند و اگر نرم افزاز مخربی یافت شود به شما اطلاع می دهد. به طور پیش فرض یک گفت و گو ساده از شما می خواهد که می خواهید نرم افزار مخرب را حذف کنید و هیچ اطلاعاتی در مورد برنامه ای که می خواهد حذف کند به شما نمی دهد. برای این که بفهمید چه برنامه ای مخرب است و حذف می شود، باید روی دکمه جزئیات کلیک کنید.

گوگل می گوید که با شرکت امنیتی ESET برای اضافه کردن این ابزار امنیتی همکاری کرده است. این شرکت در پست وبلاگی خود گفت:

ما اکنون می توانیم نرم افزارهای ناخواسته بیشتری را شناسایی و حذف کنیم، به این معنی که افراد بیشتر از Chrome Cleanup بهره مند شوند.

مرورگر این شرکت اکنون به طور خودکار قادر به شناسایی نرم افزار های نصب شده غیر مجاز خواهد بود. این به شدت برای کاربرانی که با نرم افزار های مخرب آشنا نیستند مفید است.  گوگل هیچگاه شرمی نسبت به اعلام حفره های امنیتی ویندوز نداشته است و آخرین تلاش این شرکت برای امن نگه داشتن دستگاه های ویندوزی، قدم کوچک دیگری همسو با این نگرش است.

مرورگر گوگل کروم ویندوز مجهز به آنتی ویروس داخلی شد