481

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

توییتر در حال حاضر ۲۸۴ میلیون کاربر ماهانه دارد

توییتر امروز اطلاعاتی از پایگاه ای داده ی خود منتشر کرد که بر این اساس ، این شبکه ی اجتماعی دارای ۲۸۴ میلیون کاربر  در سرتاسر جهان است . مقایسه ی این امار با سه ماهه ی گذشته ، نشان دهنده ی ۲۳ درصد رشد است اما با این حال سرمایه گذاران توییتر چندان راضی به نظر نمی رسند ، زیرا آنان توقع رشدی بیش از ۲۴ درصد را داشتند . همچنین آخرین گزارش مالی توییتر نشان میدهد که درامد این شبکه ی اجتماعی به ۳۶۱ میلیون دلار افزایش یافته است .

اما سهام توییتر در چند وقت اخیر با کاهش ۱۲ درصدی روبرو بوده است و یکی از دلایل عدم رضایت سرمایه گذاران نیز همین مورد است . Arvind Bhatia ، تحلیل گر استرن اگی میگوید که ” انتظارات برای شبکه های اجتماعی بسیار بالا بوده است ”

دیک کاستلو ؛ مدیر عامل توییتر نیز در این باره گفت ” مااین اعتماد به نفس و توانایی را در خودمان میبینیم که به بزرگترین جامعه ی مخاطبی جهان تبدیل شویم . در طول زمان با تقویت هسته مرکزی شرکت، کاهش موانع مصرف، و ایجاد برنامه ها و خدمات جدید ، این هدف غیر قابل دسترس نخواهد بود ” . توییتر در حال حاضر پشت سر فیس بوک در مقام دوم بزرگترین شبکه های اجتماعی دنیا قرار دارد و فیس بوک و مارک زاکربرگ با بیش از ۱٫۳ میلیارد کاربر ، حاکم بلامنازع شبکه های اجتماعی در جهان است .

توییتر در حال حاضر ۲۸۴ میلیون کاربر ماهانه دارد