599

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

مایکروسافت اول بهمن کنفرانسی برای ویندوز 10 برگزار می کند

ویندوز 10 مایکروسافت 8 مهر ماه 1393 معرفی شد از همان زمان معرفی هم مایکروسافت زمان ارایه عمومی این ویندوز را اوایل سال 2015 عنوان کرد. حالا و طبق ادعای وب سایت TheVerge قرار است مایکروسافت در اولین ماه سال 2015 کنفرانسی پیرامون ویندوز 10 داشته باشد.

اکنون ظاهرا این اتفاق تبدیل به واقعیت شده و ردموندی‌ها در تاریخ 21ژانویه2015 (1بهمن93) میزبان یک رویداد مهم در این رابطه خواهند بود

مطابق انتظار، در این کنفرانس انتظار مشاهده‌ی تغییرات جدید و قابلیت‌های مهمی را در نسخه‌ی آزمایشی ویندوز10 داریم و امیدواریم که انتظارات برای اجرای سیستم عامل جدید ویندوز که با شعار یکپارچگی گام به میدان نبرد گذاشت، بر روی اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها به سر برسد و بالاخره شاهد اجرای نسخه‌ی 10 بر روی آن‌ها باشیم.
مایکروسافت در مقر خود میزبان این رویداد خواهد بود و از تغییرات زیادی در قالب فصل دوم نسخه‌ی آزمایشی ویندوز10 سخن خواهد گفت. اطلاعات نسخه‌ی جدید مستقیما توسط مدیران ارشد بخش ویندوز این شرکت با نام‌های Terry Myerson، Joe Belfiore و Phil Spencer در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت و سخنران ویژه‌ی مراسم نیز ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت خواهد بود.

 باید منتظر نشست و دید که مایکروسافت در نسخه‌ی 10 سیستم عامل ویندوز تا چه حد خواهد توانست که فاصله‌ی میان لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و اسمارت‌فون‌ها را کمتر از قبل کند و یکپارچگی که این شرکت قول آن را داده تا چه حدی پیش خواهد رفت و دستگاه‌های مختلف را زیر یک سقف خواهد آورد.

مایکروسافت اول بهمن کنفرانسی برای ویندوز 10 برگزار می کند