626

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

توئیتر به کاربران پرطرفدارش یادآور می شود: تصاویر اینستاگرام را به اشتراک نگذارید

یورز های اپلیکیشن رسمی توئیتر از سال ۲۰۱۲ مستقیما قادر به دیدن تصاویری که به اینستاگرام لینک داده شده اند نیستند. این اتفاق زمانی افتاد که اینستاگرام ناگهان تصمیم گرفت کارت هایی (تصاویر کوچکی) را که در تایم لاین توئیتر نمایش داده می شد را غیر فعال نماید. از آن موقع به بعد کاربران برای دیدن تصاویری که در توئیت ها قرار داده می شوند مجبور به کلیک بر روی یک لینک که در کنار توئیت ظاهر می شود هستند.

چند سال پس از این موضوع، افراد با نفوذ تر و محبوب تر که میلیون ها دنبال کننده دارند، همچنان لینک های اینستاگرام را به اشتراک می گذارند. به نظر می رسد که شرکت توئیتر نیز از این موضوع اندکی کلافه شده است..

بر اساس گزارشی از Mashable، توئیتر روز گذشته به چندی از یوزرهای بسیار محبوبش که دارای اکانت های تایید شده ای هم هستند یادآور شد که جهت استفاده کاربران از محیطی پویا تر و برای داشتن تجربه بهتری با توئیتر، بهتر است تا تصاویر را در اپلیکیشن همین برنامه در کنار نوشته هایشان پست نمایند و در صورت انجام اینکار همگان قادر خواهند بود عکس ها را در همین اپلیکیشن و بدون نیاز به رفتن به شبکه اجتماعی دیگری مشاهده نمایند.

 جهت شفاف سازی لازم به ذکر است که توئیتر کاربران را در استفاده از سرویس ایستاگرام منع نکرده و صرفا به آنها می گوید برای اینکه تصاویر همراه با توئیت ها همیشه دیده شده و تاثیرگذاری نوشته نیز حفظ شود، از سرویس آپلود اپلیکیشن همین شرکت استفاده نمایید تا توئیت ها به شکلی بی روح و صرفا با یک متن برای طرفداران و دنبال کنندگانتان به نمایش در نیایند.

شرکت یاد شده طی آپدیت هایی که برای اپلیکیشن تلفن های همراه خود انجام داده، همواره سعی نموده تا عملیات آپلود عکس را آسان تر کرده و در میان این راه چندتایی فیلتر و افکت تصویری نیز به اپ خود افزوده است.

به نظر نمی رسد این یادآوری از سوی توئیتر  تاثیری در ترک عادت لینک دادن از اینستاگرام برای کاربران پر طرفدار داشته باشد، به خصوص زمانی که رشد بلاتوقف این شبکه اجتماعی را مشاهده می کنیم. زمانی که از لحاظ یوزرهای فعال نیز به این دو سرویس نگاهی بیاندازیم، ایسنتاگرام برنده میدان است. اگرچه موسس توئیتر قبلا اذعان داشته که به آمارها اهمیتی نمی دهد ولی قطعا این آمار برای بازیگران، ستارگان ورزشی، موسیقی دان ها و سایر دنبال شوندگان بزرگ اهمیت بسیاری دارد.


توئیتر به کاربران پرطرفدارش یادآور می شود: تصاویر اینستاگرام را به اشتراک نگذارید