640

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
1393/11/08 - مقالات

بهترین سایت‌های کوتاه کننده‌ لینک

یکی از کارهای روزمره مردم در نقاط مختلف دنیا، اشتراک گذاری لینک است. روزانه میلیون‌ها لینک توسط شبکه های اجتماعی، سرویس‌های ایمیل‌، اپلیکیشن‌های موبایل و وسایل ارتباط جمعی به اشتراک گذاشته می‌شود. این لینک‌ها حاوی اخبار روزانه، مطالب، عکس و محتواهای دیگری که در فضای مجازی منتشر می‌شوند، می‌باشد. یکی از مهم‌ترین دردسرهای اشتراک گذاری لینک، طولانی بودن لینک منظره ناهنجاری را به وجود آورده است. برای رها شدن از دست این لینک‌های طولانی و آزار دهنده چه باید کرد؟!

سایت‌های زیادی برای همین منظور ایجاد شده‌اند تا شما بتوانید با چند کلیک لینک خود را به کوتاه‌ترین حالت ممکن تبدیل کنید. این سرویس‌ها با نام URL shortener در دنیای اینترنت فراگیر شدند. بیشترین استقبال کنندگان این سایت‌ها وبلاگ نویس ها بودند. روش استفاده از آن‌ها به این شکل است که شما با دادن لینک طولانی خود به سیستم، یک لینک کوتاه و مناسب دریافت می‌کنید.

Goo.gl

 

کمپانی معروف گوگل از اهمیت کوتاه کردن لینک در دنیای مجازی غافل نبوده و با راه اندازی سرویس کوتاه کننده لینک خود، به کاربران کمک می‌کند تا لینک‌هایشان را به صورت دایمی، هفتگی و یا حتی ساعتی کوتاه کنند. از امکانات این سرویس گوگل می‌توان به نشان دادن تعداد کلیک‌ها اشاره کرد. بدین شکل که شما از تعداد کلیک‌هایی که بر روی لینک کوتاهتان شده با خبر می‌شوید، البته برای استفاده از این امکانات نیاز به یک حسابجی‌میل دارید.

 

بهترین سایت‌های کوتاه کننده‌ لینک