6905

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

پیش‌بینی تأخیرهای پرواز توسط گوگل با استفاده از هوش مصنوعی (AI)

هشدارهای تأخیر پرواز مفید هستند، اما اینها معمولا به شرکت‌های هواپیمایی بستگی دارد که به موقع به شما اطلاع داده شود و ممکن است همیشه به موقع این اطلاع‌رسانی انجام نشود. با این حال، گوگل خوشحال است که توانسته است این خلأ را پر کند. 

در بروزرسانی‌های اخیر، گوگل ویژگی جدیدی را در موتور جستجوی Google Flights راه‌‌اندازی کرده است که به مسافران کمک می‌کند تا اطلاعات بیشتری در مورد تأخیرهای پرواز، از جمله اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چرا حرکت شما تأخیر دارد (دلیل تأخیر) را بدست آورید و حتی پیش‌بینی می‌کند که آیا تأخیری ممکن است اتفاق بیفتد قبل از اینکه شرکت هواپیمایی به شما بگوید. 
گوگل می‌گوید که پیش‌بینی تأخیرها را با استفاده از سوابق داده پرواز و الگوریتم‌های یادگیری ماشین خود انجام می‌دهد. گوگل توضیح می‌دهد که با ترکیب داده و تکنولوژی‌های هوش مصنوعی می‌تواند برخی از تأخیرها را پیش از هر نوع تأیید رسمی پیش‌بینی کند و با روش مذکور می‌تواند تاخیر را با ۸۰ درصد صحت تخمین بزند. شما نمی‌خواهید 20% دیگر را ریسک کنید و باید سر موقع فرودگاه باشید، اما می‌دانید در آنجا با چه چیزی روبرو خواهید شد و می‌تواند حداقل به شما آرامش ببخشد. 
همچنین می‌توانید وضعیت پرواز خود را با استفاده از جستجوی شماره پرواز خود یا شرکت هواپیمایی و مسیر پرواز را ردیابی کنید. در اخبار مربوطه، Google flights همچنین در حال حاضر شفافیت بیشتری در مورد اینکه چه مزایایی بلیط تهیه شده توسط شما شامل می‌شود را می‌گوید. اگر یک بلیط اکونومی را رزرو کنید، می‌دانید که گزینه‌هایی مانند توانایی انتخاب صندلی و غیره را شامل نمی‌شود. 
بنابراین می‌توانید این قابلیت‌ها را با نصب اپلیکیشن پرواز گوگل به نام Google Flights برای برنامه‌ریزی‌های بهتر مسافرت خود استفاده کنید.

پیش‌بینی تأخیرهای پرواز توسط گوگل با استفاده از هوش مصنوعی (AI)